۳۱ شهریور ۱۴۰۳

فعالیت مخفیانه حمل‌ونقل عمومی در شبات

وزارت حمل‌ونقل از آغاز جنگ با فعالیت قطار و اتوبوس در شبات موافق کرد، اما به طرز عجیبی ساعات فعالیت را در هیچ وب سایت رسمی منتشر نمی‌کند و اطلاعات مربوط با آن در برنامه قطار نیز مخفی است.

وای نت با گزارش فعالیت حمل‌ونقل در شبات نوشت، فقط یک مشکل وجود دارد اینکه ساعت اتوبوس و قطار در هیچ وب سایتی مشخص نشده است و مردم اعم از سربازان و آوارگان داخلی اطلاع دقیقی در مورد زمان سفر نداردند.

وزارت حمل‌ونقل در آخرین بیانیه خود اعلام کرد که قطارها با استفاده از روش «تکمیل ظرفیت سپس حرکت»، در روز جمعه از ساعت 18:00 و در روزهای شنبه از ساعت 7 فعالیت می‌کنند.

با این حال، مسافرانی که می‌خواستند برای سفر آخر هفته گذشته، عمدتاً با قطار، برنامه‌ریزی کنند، در به دست آوردن اطلاعات دقیق درباره زمان عبور قطار از ایستگاه‌های مبدا و مقصدشان مشکل داشتند و هیچ اطلاعاتی درباره ساعت حرکت قطارها و اتوبوس‌ها در دسترس نبود.

وای نت در ادامه خاطرنشان کرد در چنین مواقعی که مردم به فعالیت قطار به طور منظم نیاز دارند، حمل‌ونقل عمومی به طور منظم فعالیت نمی‌کند.

به گفته منابع مختلف، ساعت حرکت قطار و اتوبوس به دلیل اینکه وزارت حمل و نقل مایل است وضعیت را در شبات عادی و احزاب مذهبی در ائتلاف را خشمگین نکند، منتشر نمی‌شود.

جنبش اسرائیل آزاد اعلام کرد: تصمیم وزارت حمل‌ونقل برای مخفی کردن اطلاعات به سربازان، نیروهای ذخیره و آوارگان داخلی که می خواهند با بستگان خود ملاقات کنند و به اطلاعات حیاتی نیاز دارند. آسیب می‌رساند.

عدم شفافیت از سوی وزیر حمل‌ونقل، نشان دهنده قصد عمدی برای پنهان کاری است و نشان دهنده این است که نگهداری صندلی برای او بر منافع عمومی ارجحیت دارد.

وزارت حمل و نقل تصریح کرد: فعالیت حمل‌ونقل عمومی در شبات تنها در زمان جنگ و مطابق با نیازهای امنیتی است.

 

لینک خبر: https://www.icar.co.il

→ خواندن مطلب قبلی

پلیس اسرائیل چند رهبر فلسطینی را دستگیر کرد

خواندن مطلب بعدی ←

20 خانواده در شرق نابلس از خانه‌هایشان کوچانده شدند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *