۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پیام تند و انتقادآمیز اسیران اسرائیلی به نتانیاهو

جهاد اسلامی ویدئویی از حنا کتسیر اسیر زن اسرائیلی و یاغیل یعقوب منتشر کرد که در آن به شدت از نتانیاهو انتقاد کردند.

اسیر زن اسرائیلی گفت: من حنا کتسیر از کیبوتس نیرعوز هستم. دلتنگ خانه‌ام و فرزندانم و همسرم و تمام خانواده‌ام هستم. همه شما را دوست دارم و امیدوارم که هفته آینده بتوانم شما را ببینم. اعتقاد من این است که نتانیاهو مسئول این بی‌نظمی و تمام اتفاقات بدی است که برای ما افتاده است.

وی افزود: او مردم را هدف گرفت و اقدام به شکنجه آنها کرد. او عامل قتل کودکان است و دست به اشتباهات فاحشی زد. او به جامعه ما و به یک جامعه دیگری نیز آسیب زد. اعتقاد من این است که نتانیاهو مسئول اصلی این مشکل است و زمان آن فرا رسیده که نتانیاهو کابینه را ترک کند و در خانه بنشیند.

این زن اسیر اسرائیلی گفت: نیروهای جهاد اسلامی تمام تلاش خود را برای حفظ جان ما به کار گرفتند تا ما در سلامت باشیم. آنها بسیار محترمانه با ما برخورد کردند از لحاظ بهداشت و غذا و محل خواب همه چیز خوب بود آنها بسیار خوب با ما برخورد کردند.

وی گفت: از کابینه اسرائیل می‌خواهم به یک توافق روشنی دست یابد تا هرچه سریعتر به خانواده‌های خود بازگردیم.

یاغیل یعقوب دیگر فرد اسیر شده نیز خطاب به نتانیاهو گفت: نوار غزه در معرض بمباران فوق العاده وحشتناک و وحشیانه‌ای قرار دارد. وی افزود: نتانیاهو، تو کودکان و اسیران اسرائیلی را می‌کشی!

وی در ادامه گفت: شما آب و برق و دارو را در غزه قطع کردید درحالی‌که ما به عنوان اسیر به این امکانات نیاز داریم.

وی در پایان سخنانش ضمن تشکر از تمام کسانی که در غزه از جان او محافظت می‌کنند، گفت: اگر اتفاق بدی بیفتد نتانیاهو مقصر است چرا که نیروهای مقاومت از تمام اسیران کاملا محافظت می‌کنند.

ابوحمزه سخنگوی گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی پیشتر اعلام کرده بود که آماده آزادسازی حنا کتسیر و یاغیل یعقوب به دلایل انسان دوستانه هستند.

 

لینک خبر: https://alquds.com/ar/posts/100159

→ خواندن مطلب قبلی

نظرسنجی اخیر معاریو نشان از حمایت اکثریت جامعه اسرائیل از آتش‌‌بس دارد.

خواندن مطلب بعدی ←

انتقاد شدید اسموتریچ، وزیر دارایی، از رسانه‌های صهیونیستی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *