۳۱ شهریور ۱۴۰۳

گالانت اعلام کرد که مرحله جدید از عملیات زمینی در نوار غزه را آغاز کرده است

گالانت با بیان اینکه توقف جنگ تا دستیابی به اهداف آن غیر ممکن است، از آغاز مرحله جدید عملیات زمینی در غزه خبر داد.

یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه با بیان اینکه ارتش رژیم صهیونیستی، اشغال و پاکسازی کل غرب شهر غزه را تکمیل کرده است، اعلام کرد که ارتش مرحله جدیدی از عملیات زمینی در نوار غزه را آغاز کرده است.

گالانت درباره شکل مرحله بعدی توضیح داد و گفت: ارتش با دقت، قاطعیت و با هماهنگی بسیار بالا بین نیروهای هوایی، دریایی و زمینی همراه با اطلاعات اطلاعاتی بسیار قوی و جامع کار می‌کند وی همچنان ادعای واهی انجام عملیات نظامی حماس در بیمارستان الشفا را تکرار کرد.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی سحرگاه چهارشنبه به بیمارستان الشفا در شهر غزه یورش برد و پس از تهاجم نیروهایش به تمام تأسیسات مجتمع پزشکی الشفا، امروز به نقض حرمت آن ادامه دادند و کارکنان بهداشتی و مدیران آن را بازجویی کردند. گفتنی است که بیماران، مجروحان و آوارگانی که پس از آواره شدن از خانه‌های خود و یافتن سرپناه، به آنجا پناهنده شده‌اند.

چندی پیش بولدوزرهای اسرائیلی از ورودی جنوبی مجتمع پزشکی الشفاء هجوم بردند و نیروهای ویژه وارد ساختمان آن شدند و بازرسی‌های جدیدی را در آنجا آغاز کردند. همزمان با عملیات بولدوزر و هجوم جدید، تمامی ارتباط با افراد گرفتار در داخل بیمارستان قطع شد.

گالانت در مورد عملیات زمینی، تشدید کار در میدان را به افزایش فشار بر جنبش حماس در مورد بحث تبادل اسرا مرتبط دانست و گفت: دشمن فقط زبان زور را می‌فهمد.

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/620315

→ خواندن مطلب قبلی

گزارش یورو مد: فسفر سفید جنایت سیاه اسرائیل در غزه

خواندن مطلب بعدی ←

بایدن: اشغال مجدد غزه یک اشتباه است!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *