۳۰ شهریور ۱۴۰۳

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب غزه

حملات جنایتکارانه نیروهای رژیم صهیونیستی، علیه مردم مظلوم غزه، از جمعه شب تداوم دارد و انتطار می‌رود به‌زودی عملیات‌های زمینی نیز در بخش جنوبی نوار غزه آغاز شود.

باتوجه به بیانیه‌ای که صبح شنبه از سمت ارتش رژیم صهیونیستی منتشر شد؛ روز گذشته با شروع درگیری‌ها، بیش‌ از 400 هدف در غزه مقصود حملات هوایی قرار گرفت. گفتنی است که نیروهای زمینی،هوایی و دریایی در این عملیات مشارکت داشتند. همچنین ارتش اعلام کرد که جت‌های جنگنده بیش‌از 50 هدف را در منطقه خان یونس مورد حمله قرار دادند.

یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در دیدار با نیروهای نظامی مستقر در مرز غزه گفت: ارتش در حال حمله به مناطقی است که تاکنون آنها را مورد هدف قرار نداده بود.

حملات
یوآو گالانت

آماج حملات ارتش رژیم صهیونیستی

لازم به ذکر است که از جمله اهداف حملات هوایی رژیم صهیونیستی یک مسجد است که ادعا می‌کنند از آن به‌عنوان مقر عملیاتی جهاد اسلامی فلسطین استفاده می‌شود. همچنین تحرک نیروهای زمینی در شمال غزه، بیشتر در شهر غزه و بیت لاهیه به چشم می‌آید. آنها بر این باورند که برخی‌ از رهبران حماس در خان یونس هستند و قصد دارند تا عملیات زمینی را در این منطقه گسترش دهند.

لینک خبر: https://www.timesofisrael.com/idf-carries-out-extensive-airstrikes-in-khan-younis-area-amid-heavy-gaza-fighting/

→ خواندن مطلب قبلی

گالانت تهدید کرد: حملات در غزه تشدید خواهد شد

خواندن مطلب بعدی ←

قطر، دوست یا دشمن اسرائیل؟/ این میانجی‌گری می‌تواند در نابودی حماس به اسرائیل کمک کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *