۳۰ شهریور ۱۴۰۳

گالانت تهدید کرد: حملات در غزه تشدید خواهد شد

گالانت ضمن بیان اینکه که شخصا متعهد به بازگرداندن گروگان‌هاست، از تشدید حملات در غزه خبر داد.

به گزارش معاریو، امروز شنبه، یوآو گالانت، وزیر امنیت اسرائیل تهدید کرد که شدت حملات به غزه را افزایش خواهد داد و مناطق جدی در نوار غزه را هدف قرار خواهد داد که ارتش اشغالگر هنوز آنها را هدف قرار نداده است.

Capture 23

اظهارات گالانت در جریان بازدید از نیروهای اشغالگر مستقر در نزدیکی غزه بیان شد. گالانت مدعی شد که ارتش اشغالگر دستاوردهای بسیار خوبی در ماه اول جنگ در نوار غزه به دست آورد.

گالانت افزود: ارتش مناطقی را در غزه هدف قرار می‌دهد که از ابتدای جنگ تاکنون آن‌ها را هدف قرار نداده است و ما آن را تا رسیدن به هر منطقه‌ای که باید به آن دسترسی پیدا کنیم، گسترش خواهیم داد. وی تهدید کرد که به مکان‌هایی که حمله می‌کنیم که پیشتر مورد حمله قرار نگرفته است و شدت حملات بدتر خواهد شد.

گالانت تهدید کرد که خان یونس و رفح را هدف قرار خواهد داد. وی افزود رهبران تیپ‌های حماس در خان یونس و رفح به خوبی از آنچه ارتش اسرائیل با همتایان خود در شمال انجام داد، آگاه هستند.

پیتر لرنر، سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل امروز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که جنگ اسرائیل علیه غزه یک جنگ طولانی بدون زمان مشخص خواهد بود. این سخنگو افزود: نیروهای اسرائیلی همچنان در شمال غزه با جنگجویان حماس روبرو هستند.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1056619

→ خواندن مطلب قبلی

هشدار مکرون: نابودی حماس به معنای یک جنگ ده ساله است!

خواندن مطلب بعدی ←

حملات رژیم صهیونیستی به جنوب غزه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *