۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سرقت مسلحانه یک سرباز ذخیره از فروشگاه

یک سرباز ذخیره، برای پرداخت اجاره بهای مسکن، اقدام به سرقت مسلحانه کرد.

یک سرباز ذخیره 30 ساله که پس از حوادث 7 اکتبر برای مبارزه فراخوانده شده بود، از فروشگاهی در زادگاهش کریات اونو سرقت کرد. سرقت 10 روز پیش اتفاق افتاد و اکنون پس از گذشت 10 روز دادخواست به دادگاه ارائه شده است. هویت مجرم هنوز از سوی اداره پلیس فاش نشده است.

سرباز سارق، با لباس ارتش و با مسلسل سبک، زمانی‌که در مرخصی بود به یک سوپرمارکت کوچک در کریات اونو رفت و با دیدن اینکه صندوقدار آنجا نیست، سعی کرد کشوی صندوق را باز کند. او که نتوانست این کار را انجام دهد، منتظر آمدن صندوقدار شد و یک بسته سیگار درخواست کرد. پس از دادن اسکناس صد شکل به صندوقدار و انتظار باز کردن کشوی صندوق، مسلسل را به سمت صندوقدار مغازه گرفت و با انگشت روی ماشه دو هزار شکل طلب کرد. کانال 9 اسرائیل علت این اقدام را نیاز سرباز به پول برای پرداخت اجاره مسکن اعلام کرد.

Capture 53

چهره این سرباز که یک ماسک کلاه اسکی به سر داشت، به راحتی قابل تشخیص بود.

فروشنده از سارق خواست که از این کار منصرف شود، زیرا یک سال و نیم پیش از همان فروشگاه سرقت شد و از آن زمان به بعد صندوقدار دچار آسیب روحی شده است. سرباز سارق پاسخ داد که او نیز از جنگ لبنان مجروح شده و نیازی به گفتن جراحاتش نیست.

سارق با لباس ارتش دو هزار شکل از صندوق برداشت و مغازه را ترک کرد و فوراً از فروشنده خواست تا حداقل پنج دقیقه با پلیس تماس نگیرد. اکنون سرباز سارق، به اتهام سرقت مسلحانه با استفاده از سلاح نظامی محاکمه می‌شود.

 

 

لینک خبر: https://www.9tv.co.il/item/65257

→ خواندن مطلب قبلی

کابینه صهیونیستی افزایش میزان سوخت به نوار غزه را تصویب کرد

خواندن مطلب بعدی ←

فرصت واشنگتن به اسرائیل برای پایان دادن به عملیات نظامی در غزه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *