۳۰ شهریور ۱۴۰۳

امکان از بین رفتن برخى مشاغل در پی جنگ غزه

معاریو نوشت: گزارشی ویژه نشان می‌دهد، ممکن است برخی از مشاغل در پی جنگ غزه از بین بروند.

در این گزارش آمده است که ممکن است برخی از مشاغل به خاطر به وجود آمدن شرایط سخت و دشوار اقتصادی در رژیم صهیونیستی، از بین بروند و کارکنان خود را از دست بدهند. بسیاری از صاحبان مشاغل به دنبال راه حلی برای گذر از این بحران هستند اما این مسئله نیاز به کمک دولت و وزیر اقتصاد این رژیم دارد.

به گفته نویسندگان این گزارش، دولت موظف است تا برنامه‌های جامعی از کمک‌های دولتی بر صاحبان مشاغل اجرا کند. بر اساس برآوردهای وزارت کار رژیم صهیونیستی، از آغاز جنگ 760 هزار کارگر بیکار بودند و پس از آن، بر اساس داده‌های بیمه کشوری، 129 هزار درخواست بیکاری ارائه شد. خسارت برآورد شده به اقتصاد این رژیم ناشی از کاهش اشتغال به مدت پنج هفته 13 میلیارد شِکِل برآورد شده است.

امکان از بین رفتن برخی مشاغلی در پی جنگ غزه
امکان از بین رفتن برخی مشاغل در پی جنگ غزه

وضعیت امنیتی موجود در اراضی اشغالی منجر به ضرر و زیان شدیدی در امور اقتصادی و کسب و کار رژیم اشغالگر شده است. شرکت‌های خرده فروشی به همین دلیل مجبور شدند درصد قابل توجهی از نیروی کار خود را به مدت 30 روز به مرخصی استعلاجی بفرستند و برخی از آنها حتی کارمندان خود را اخراج کردند. بر اساس ارزیابی راث اقتصاددان، اقتصاد پس از جنگ در 7 اکتبر دستخوش ضررهای شدیدی در بلندمدت خواهد شد.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/business/economic/israel/Article-1057862

→ خواندن مطلب قبلی

خودزنی صهیونیست‌ها در جریان حمله به نیروهای حماس

خواندن مطلب بعدی ←

گزارش ویژه: میزان مشکلات روانی از آغاز جنگ چندین برابر شده است!!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *