۳۰ شهریور ۱۴۰۳

لغو تمام پروازهای رایان ایر به اسرائیل

رایان ایر از لغو تمام پروازهای خود به مقصد و از اسرائیل خبر داد.

وب سایت اسرائیلی گلوبز اعلام کرد، رایان ایر که بزرگترین ناوگان هواپیما در اروپا را در اختیار دارد و یکی از مشهورترین خطوط هوایی ارزان قیمت است که در فرودگاه بن گوریون و خارج از آن فعالیت می‌کند، تمام پروازهای خود را به مقصد و از اسرائیل در ژانویه آینده لغو خواهد کرد. هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در این مورد اعلام نشده است.

تعداد پروازهای فرود و برخاست از فرودگاه بن گوریون از آغاز عملیات سیل الاقصی در 7 اکتبر، 80 درصد کاهش یافته و از 500 پرواز در روز به تنها 100 پرواز در روز رسیده است. تنها تعداد کمی از خطوط هوایی خارجی پروازهای خود را به مقصد و از اسرائیل انجام می‌دهند و بعید به نظر می‌رسد که وضعیت در آینده نزدیک تغییر کند.

Capture 77

بیشتر خطوط هوایی خارجی تمام پروازهای خود به اسرائیل را لغو کردند، تا حدی به این دلیل که شرکت‌های بیمه از ارائه پوشش بیمه و ضمانت خودداری کردند. تنها سه ایرلاین اسرائیلی ال ال، آرکیا و اسرایر با تضمین بیمه دولتی به پروازهای خود ادامه می‌دهند. ال ال پروازهای خود را به برخی مقاصد از جمله شرم الشیخ، استانبول، دوبلین، مارسی و توکیو لغو کرد.

معدود خطوط هوایی خارجی که به اسرائیل و از اسرائیل پرواز می‌کنند شامل خطوط هوایی اتیوپی به آدیس آبابا، اتحاد ایرویز به ابوظبی، فلای دبی به دبی، ازبک ایرویز به تاشکند، و خطوط هوایی آزیموت و رد وینگز به روسیه است. در عین حال، لیست شرکت‌هایی که پروازهای خود را به اسرائیل لغو کرده‌اند بسیار بیشتر است و بیش از 50 شرکت را شامل می‌شود.

لینک خبر: https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001464473

→ خواندن مطلب قبلی

بودجه 2024 اسرائیل؛ چالش پیش روی دولت

خواندن مطلب بعدی ←

کلکالیست، اثر تحریم بر استارباکس را تایید می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *