۳۱ شهریور ۱۴۰۳

مقام صهیونیستی، خواستار زنده به گور کردن اسرای فلسطینی شد

آریه کینگ معاون شهردار اورشلیم، خواستار زنده به گور کردن اسرای فلسطینی از نوار غزه شد.

کینگ که وزیر امنیت ملی ایتامار بن گویر نامزد شهردار بعدی بیت المقدس غربی است، تصاویر اسرای فلسطینی را که توسط ارتش اسرائیل مجبور به برهنگی شده‌اند، از طریق حساب کاربری خود در پلتفرم “X” منتشر کرد.

Capture1 14

از تصاویر مشخص است که ارتش، اسرا را روی زمین شنی جمع کرده و پرچم اسرائیل در کنار زمین نصب شده است. عکس دیگری نشان می‌دهد که اعضای ارتش اسرائیل، اسرا را در حالی که برهنه شده‌اند، به داخل یک وسیله نقلیه نظامی می‌آورند. در بحبوحه هوای سرد، سربازان، زندانیان را در زمین جمع کردند که گویا حفره بزرگی در مقابل آنها وجود دارد.

کینگ خواست تا اسرای فلسطینی که از پناهگاهی در غزه دستگیر شده بودند را زنده به گور کنند. او نوشت:

اسرائیل باید این نازی‌ها را با سرزمینی که آنها را احاطه کرده است بپوشاند. اکنون باید پوشانده شوند (یعنی زنده به گور شوند) تا هیچ انسانی برای همیشه با آنها روبرو نشود.

هنگامی‌که یکی از پیشگامان پلتفرم X به او پاسخ داد: به دلیل اظهاراتش در دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه می‌روی، کینگ از خود دفاع کرد و گفت: برای چه؟ برای کشتن نازی‌ها؟ کینگ در توییت دیگری که پلتفرم X آن را نقض شرایط انتشار می‌دانست، نوشت:

اگر فرصت تصمیم‌گیری را داشتم، 4 بولدوزر بزرگ (D9) می‌آورم و دستور می‌دادم همه این صدها مورچه را زنده به گور کنند. اینها انسان نیستند،، آنها انسان‌نما هستند و باید با آنها این گونه رفتار شود.

کینگ به دلیل حمایت سرسختانه از شهرک‌سازی در بیت المقدس شرقی و اخراج ساکنان فلسطینی از خانه‌هایشان در آنجا شهرت دارد.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/367324

→ خواندن مطلب قبلی

احداث پل زمینی برای اتصال بنادر دبی و حیفا

خواندن مطلب بعدی ←

آیا اسرائیل برای رسیدن به سنوار، گروگان‌های خود را می‌کشد؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *