۳۱ شهریور ۱۴۰۳

خودداری TikTok از نمایش تبلیغات اسرائیلی درباره گروگان‌ها

مدیریت پلتفرم TikTok از انتشار یک کمپین تبلیغاتی پولی اسرائیل خودداری کرد و محتوای آن را بیش از حد سیاسی توصیف کرد.

شبکه آمریکایی فاکس نیوز روز یکشنبه گزارش داد که مدیریت TikTok یک کمپین تبلیغاتی پولی در مورد گروگان‌های اسرائیلی در غزه را رد کرده و تاکید کرد که محتوای آن بسیار سیاسی است. این پلتفرم رسانه اجتماعی توضیح داد که سیاست‌های آن تبلیغاتی را که شامل «استفاده از شعارهای مبارزات انتخاباتی» یا حاوی «تصویر جنگ، سلاح، گروگان‌ها و خشونت» باشد، مجاز نمی‌داند.

فاکس نیوز به نقل از سازمان‌دهنده کمپین یوسی لوباتون گفت: به ما گفته شد که طبق سیاست آنها، ما نمی‌توانیم کمپین‌های پولی را سازماندهی کنیم، زیرا آنها بیش از حد سیاسی یا بسیار خشن در نظر گرفته می‌شوند. وی افزود: آنها به ما گفتند که این یک سیاست سختگیرانه است که در مورد طرف اسرائیلی و همچنین طرف مقابل اعمال می‌شود، بنابراین ما به جای آن شروع به قرار دادن کمپین پولی در فیس بوک و گوگل کردیم.

Capture 171

به نوبه خود، مدیریت TikTok در بیانیه‌ای پاسخ داد که در آن گفت: ما در سیاست‌های تبلیغاتی خود در مورد محتوایی که مجاز به تبلیغ است، شفاف هستیم و این سیاست‌ها را به طور یکسان برای همه تبلیغات در TikTok اعمال می‌کنیم.

شلومو قرای، وزیر ارتباطات در دولت اشغالگر اسرائیل نیز به نوبه خود گفت که با اداره TikTok تماس گرفته و از آن خواسته است تصمیم خود را برای عدم نمایش تبلیغات تغییر دهد.

مدیریت TikTok قبلاً تأیید کرده بود که بیش از یک میلیون ویدیو را که قوانین محتوای آن را نقض می‌کنند، به اضافه 1.6 میلیون ویدیوی حاوی محتوای خشونت و نفرت را حذف کرده است.

با این حال، از زمان آغاز تجاوزات اشغالگرانه اسرائیل به نوار غزه، تیک تاک به طرفداری از صداهای طرفدار فلسطین متهم شده است، اما این پلتفرم تاکید کرد که مغرضانه نیست، بلکه تنها بیانگر عقاید جوانانی است که از قبل در همبستگی با فلسطینی‌ها هستند.

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/digital/technews/article/sjjz1obwt

→ خواندن مطلب قبلی

کمبود غذا برای شهرک‌نشینان به دلیل درگیری با حوثی‌ها

خواندن مطلب بعدی ←

جاه طلبی اسرائیل؛ تبعید سران حماس

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *