۳۱ شهریور ۱۴۰۳

حمله حزب اللّه به سایت‌های نظامی اسرائیل و کشته شدن چند سرباز صهیونیست

امروز سه‌شنبه، هواپیماهای ارتش اسرائیل چندین حمله به مناطقی در جنوب لبنان انجام دادند، از سوی دیگر حزب‌ الله همچنان به بمباران سایت‌های نظامی اسرائیل در مجاورت مرز ادامه می‌داد.

حزب‌ الله لبنان امروز سه‌شنبه حملات جدیدی به مواضع نظامی اسرائیل در جنوب لبنان انجام داد و تأیید کرد که در آن‌ها سربازان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

این حزب تأیید کرد که دو تجمع ارتش اسرائیل و یک اتاق دیده‌بانی را در سایت الراحب و در مجاورت پادگان دوویو و شومیرا هدف قرار داده و سربازان حاضر در سه سایت را کشته یا زخمی کرده است.

حزب‌ الله همچنین اعلام کرد که سربازان ارتش اسرائیل را در مجاورت سایت رامیا هدف حمله قرار داده و به حملات مستقیم دست یافته است و خاطر نشان کرد که به مقر فرماندهی لشکر 91 در پادگان پرانیت نیز حمله کرده است.

Capture 181

از سوی دیگر، رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که در پی شلیک موشک ضد تانک حزب‌ الله به سمت غرب الجلیل، یک اسرائیلی مجروح شد. ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از کشته شدن یک سرباز اسرائیلی که چند روز پیش در مرز با لبنان به شدت مجروح شده بود، خبر داد.

در این حمله، ارتش اسرائیل زمین‌های کشاورزی را در میس الجبل در جنوب لبنان بمباران کرد و نیروهای اسرائیلی به سمت دره‌های مجاور عیتا الشعبا و رامیا تیراندازی کردند.

تبادل آتش و گلوله باران میان حزب‌ الله و ارتش اسرائیل در حالی صورت می‌گیرد که مقامات اسرائیلی برای دومین روز به بستن راه‌ها و محورهای اصلی در جلیل علیا و مناطق مرزی ادامه می‌دهند و پیش‌بینی می‌کنند که حزب‌ الله همچنان به حمله با گلوله‌های موشکی ادامه دهد.

حزب‌ الله لبنان نیز در بیانیه‌ای با اعلام اینکه اطراف سایت رامیا را هدف قرار داده است، گفت: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، در ساعت 11:40 ظهر سه‌شنبه، محل استقرار سربازان را هدف قرار دادند و اصابت مستقیم به آنها انجام شد.

رسانه های محلی از شلیک 6 موشک به سمت پادگان زبدین اسرائیل در مزارع شبعا لبنان خبر دادند. بعداً اعلام شد که یک دیده‌بانی در نزدیکی پادگان اسرائیلی شومیرا هدف قرار گرفته است که اعضای آن کشته یا زخمی شده‌اند.

در همین حال، شبکه 14 رژیم صهیونیستی گزارش داد که بر اثر اصابت یک موشک ضد تانک در شهرک ادمیت در غرب الجلیل در نزدیکی مرز لبنان، یک نفر مجروح شد.

ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: شلیک چندین گلوله از خاک لبنان به سمت مزارع شبعا و پادگان شومیرا را زیر نظر گرفتیم و نیروی هوایی این رژیم سایت‌های نظامی و زیرساخت‌های حزب‌ الله را هدف قرار داد.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/367686

→ خواندن مطلب قبلی

تقلب خزانه‌داری اسرائیل در بودجه 2024

خواندن مطلب بعدی ←

انتقام ائتلاف: کاهش کارمندان وزارت دارایی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *