۳۱ شهریور ۱۴۰۳

انتقام ائتلاف: کاهش کارمندان وزارت دارایی

کانال 7 صهیونیستی اعلام کرد که ائتلاف، طرح کاهش بودجه وزارت دارایی را به دفتر نخست وزیر ارائه کرده است.

کانال 7 گزارش داد: ائتلاف، طرح کاهش بودجه وزارت دارایی را با هدف ارائه طرحی برای کاهش تعداد پرسنل در این وزارتخانه به دفتر نخست وزیری ارائه کرده است.

اسموتریچ
اسموتریچ، وزیر دارایی

ائتلاف در حال آماده شدن برای کاهش بودجه اصلاح شده دولتی است که در حال حاضر برای سال 2024 در حال تدوین است. این در حالی است که جلسات توجیهی فشرده توسط مقامات ارشد وزارت دارایی علیه وزارتخانه‌های دولتی برگزار می‌شود و همانطور که انتظار می‌رود، تمرکز بر بودجه‌هایی است که برای اهداف ائتلاف در جنبه‌های مذهبی در نظر گرفته شده است.

کانال 7 گزارش داد که ابتکاری در ائتلاف در حال اجرا است که هزینه‌ها و حقوق مقامات وزارت دارایی را ترسیم می‌کند و قصد دارد برنامه منظمی را به نخست وزیر ارائه کند که نشان دهنده کاهش شدید نیرو در حوزه نیروی انسانی است.

مقامات ائتلاف با انتقاد از مسؤلان وزارت دارایی، دلیل این اقدام را اینگونه توضیح دادند که هیچکس در مورد تعداد مشاغل و سمت‌ها در بخش بودجه و سایر بخش‌های این وزارتخانه صحبت نمی‌کند. تعداد زیادی از مقامات با حقوق بالا هستند که کار آنها ایجاد مانع و خنثی کردن دستور کار دولت منتخب است.

حسابدار کل 12 معاون دارد، بخش بودجه دارای 6 سرپرست تیم است. زیر نظر آنها انبوهی از مدیران و کارمندان وجود دارند که فقط در کارهای اداری دست و پا می‌زنند. اینجا اولین جایی است که باید تعداد پرسنل کاهش یابد.

یک مقام ارشد دولت افزود: به وضعیت پوچ رسیده‌ایم که مقامات ارشد وزارت دارایی به هر طریق ممکن آنچه را که وزیر دارایی می‌خواهد اجرایی کند، خنثی می‌کنند. در بودجه پیش رو به آن پایان خواهیم داد، این اقدام قدرت آنها را خنثی می‌کند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/624414

→ خواندن مطلب قبلی

حمله حزب اللّه به سایت‌های نظامی اسرائیل و کشته شدن چند سرباز صهیونیست

خواندن مطلب بعدی ←

سفر مقامات تشکیلات خودگردان به مصر با هدف دست‌یابی به آتش بس

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *