۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پیام مهم یحیی سنوار به سران حماس

یحیی سنوار، رئیس جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه، پیام مهم و طولانی را برای اعضای دفتر سیاسی این جنبش ارسال کرد.

Capture 186

به گزارش الوطن از الجزیره، یحیی سنوار در این پیام خاطر نشان کرد که گردان‌های عزالدین قسام در حال نبردی شدید و بی‌سابقه با نیروهای ارتش اسرائیل هستند که متحمل خسارات جانی و تجهیزاتی سنگینی شده‌اند.

سنوار افزود: در جریان عملیات زمینی، گردان‌های القسام حداقل 5000 سرباز و افسر را هدف قرار دادند که یک سوم آنها کشته، یک سوم دیگر به شدت مجروح و یک سوم دیگر معلول و معیوب شدند. همچنین 750 خودروی نظامی به طور کامل یا جزئی نابود شدند.

رئیس جنبش حماس در پیام خود گفت: گردان‌های القسام ارتش اسرائیل را منهدم کردند و به راه خود برای سرکوب آن ادامه می‌دهند و تسلیم شرایط تل آویو نمی‌شوند.

سنوار در این پیام از استواری مردم فلسطین در نوار غزه قدردانی کرد و خاطر نشان کرد که آنها نمونه‌هایی از فداکاری، قهرمانی، جوانمردی، همبستگی و وابستگی متقابل را نشان دادند و این وظیفه رهبری سیاسی است که به سرعت زخم‌های مردم را التیام داده و استواری آنها تقویت کند.

پیام سنوار در پی پیشنهادات دریافت شده توسط رهبری حماس از سوی دولت اسرائیل از طریق میانجی‌گران قطری و مصری است که بر اساس آتش‌بس موقت است، در زمانی‌که جنبش بر فراتر رفتن از آتش بس‌های موقت، به آتش‌بس جامع و دائمی تأکید دارد.

جنگ غزه در حالی وارد هشتادمین روز خود شده است که در بحبوحه درگیری‌های خشونت آمیز با مقاومت فلسطین، نیروهای اشغالگر اسرائیل همچنان به بمباران شهرها و استان‌های شمال و جنوب نوار غزه و انجام هزاران قتل عام علیه ساکنان نوار غزه ادامه می‌دهند.

 

لینک خبر: https://www.alwatanvoice.com/arabic/news/2023/12/25/1538519.html

→ خواندن مطلب قبلی

بن‌گویر از تمدید دوره مسئولیت کمیسر پری خودداری کرد

خواندن مطلب بعدی ←

معاریو: توافق ائتلاف با بنی‌گانتز برای بار دوم نقض شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *