۳۱ شهریور ۱۴۰۳

یورش ارتش صهیونیستی به صرافی‌های کرانه باختری

رادیو الشمس، امروز پنج شنبه گزارش داد که ارتش رژیم اشغالگر به صرافی‌های کرانه باختری یورش برد.

به گزارش رادیو الشمس، یوآو گالانت، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پنج صرافی در کرانه باختری را به دلیل آنچه انتقالات مالی به جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در نوار غزه خواند، به عنوان سازمان‌های تروریستی معرفی کرد.

یوآو گالانت در حال گفتگو با مسئولان محلی مرزی با غزه

بر اساس بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، به دستور گالانت، نیروهای ارتش به صرافی‌ها در کرانه باختری یورش بردند و 20 نفر را به اتهام انتقال پول به سازمان‌های مقاومت فلسطینی دستگیر کردند.

رادیو الشمس گزارش داد که در بیانیه ارتش آمده است که حدود 10 میلیون شیکل (2.8 میلیون دلار) از 9 شعبه پنج شرکت صرافی کشف و ضبط شد.

در سحرگاه امروز پنجشنبه، نیروهای ارتش اسرائیل به بسیاری از صرافی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند و محتویات آنها را تصرف کردند، درگیری‌ها در بسیاری از مناطق رخ داد که منجر به مجروح شدن و دستگیری ده‌ها فلسطینی شد. صرافان دستگیر شده به اتهام مشارکت در اقدامات مقاومت مسلحانه توسط سرویس‌های امنیتی اسرائیل برای تحقیق و بازجویی معرفی شدند.

این حملات در استان‌های جنین، طولکرم، نابلس، رام الله و الخلیل متمرکز شد و بسیاری از صاحبان صرافی‌ها دستگیر و به مقصد نامعلومی منتقل شدند.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/367726

→ خواندن مطلب قبلی

ابومازن: ادعای دفاع از خود اسرائیل، قابل قبول نیست

خواندن مطلب بعدی ←

نظرسنجی جدید: لیکود نیمی از کرسی‌های خود را از دست داد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *