۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مهاجرت داوطلبانه ساکنان غزه، درخواست وقیحانه بن‌گویر از نتانیاهو

بن‌گویر، خواستار ترویج مهاجرت داوطلبانه ساکنان نوار غزه شد.

ایتامار بن‌گویر وزیر امنیت ملی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و اسرائیل کاتز وزیر خارجه جدید خواست تا طرحی را برای تشویق مهاجرت ساکنان نوار غزه تدوین کنند.

بن‌گویر در جلسه فراکسیون افزود: تشویق به مهاجرت ساکنان غزه به ما کمک می‌کند تا ساکنان اوتاف و ساکنان گوش کتیف را به خانه بازگردانیم و افزود: ما در سراسر جهان شرکایی داریم که به منظور تحقق ابتکار عمل می‌توانیم از  آنها کمک بگیریم.

Capture 1

بن‌گویر در این نشست گفت: اکنون فرصتی برای هماهنگی یک پروژه مهاجرتی است، پروژه‌ای برای تشویق مهاجرت ساکنان غزه به کشورهای جهان.

بن‌گویر، همچنین خواستار افزایش شدت درگیری‌ها و فشار نظامی بر حماس شد. وی ادامه داد: ما در جنگ مرگ و زندگی هستیم، جنگ دوم استقلال، دشمنان ما که در همه مرزها ما را محاصره کرده‌اند به ما نگاه می‌کنند و هر صحبتی مبنی بر کاهش شدت یا رفتن به مرحله دیگر می‌تواند به ما آسیب برساند. این عبارت بسیار خطرناک است.

بن‌گویر در این نشست همچنین با اشاره به موضع معاون مشاور حقوقی دولت مبنی بر اینکه برخی از مجوزهای تسلیحاتی که دفتر وی از 7 اکتبر تاکنون توزیع کرده، غیرقانونی بوده است،  مدعی شد که هدف مشاوره حقوقی مانع‌تراشی برای دولت است و او به سیاست توزیع سلاح ادامه خواهد داد.

 

لینک خبر: هاآرتص

→ خواندن مطلب قبلی

راکت‌باران شهرک‌های اسرائیلی همزمان با آغاز سال نو میلادی

خواندن مطلب بعدی ←

ارتش اسرائیل: 29 کشته بر اثر تیراندازی به خودی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *