۳۰ شهریور ۱۴۰۳

صالح العاروری معاون رهبر حماس در انفجاری در بیروت به شهادت رسید 

منایع عبری از شهادت صالح العاروری در حمله رژیم صهیونیستی به دفتر حماس در ضاحیه در جنوب لبنان خبر دادند.

روزنامه معاریو از منابع لبنانی گزارش داد که بر اثر حمله پهپادی، معاون رهبر سازمان حماس و دستیار اسماعیل هنیه، صالح العاروری کشته شده است. بر اساس گزارش‌ها، وی به همراه دو نفر از دستیارانش به شهادت رسید.

Capture1 1
محل انفجار در بیروت

منابع لبنانی امروز (سه شنبه) تایید کرد که در نتیجه انفجار پهپاد، صالح العاروری معاون حماس و دستیار اسماعیل هنیه به شهادت رسید و بر اساس گزارش‌ها، وی به همراه دو تن از همراهانش به شهادت رسیده است. یوآو گالانت، وزیر دفاع، دو ماه پیش گفته بود: اگر شنیدید که ما در لبنان حمله کردیم، متوجه خواهید شد که آنها از خط قرمزها عبور کرده‌اند.

Capture2
حمله به آپارتمانی در بیروت

بر اساس این گزارش‌ها، اسرائیل، صالح العاروری، یکی از اعضای ارشد سازمان تروریستی حماس را در لبنان ترور کرده است. صالح العاروری مسئول فعالیت‌های شاخه نظامی حماس در یهودیه و سامره و معاون دفتر سیاسی حماس است. وی استراتژیست ارشد سازمان حماس محسوب می‌شود.

معاریو مدعی شد که این بالاترین کیفیت حذف در دهه‌های اخیر است. علاوه بر این، بر اساس گزارش‌ها، یک حمله به یک آپارتمان و حمله دیگری به یک خودرو صورت گرفته است. به گفته لبنانی‌ها، حمله و انفجار در منطقه دفاتر حماس در ضاحیه صورت گرفته است.

چندی پیش، وال استریت ژورنال به نقل از مقامات اسرائیلی گزارش داد، سازمان‌های اطلاعاتی برجسته این کشور به دستور بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در حال توسعه طرح‌هایی برای جستجوی رهبران حماس ساکن لبنان، ترکیه و قطر هستند.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1064713

→ خواندن مطلب قبلی

نظرسنجی: تنها 15 درصد صهیونیست‌ها، خواهان ابقای نتانیاهو هستند

خواندن مطلب بعدی ←

کابینه صهیونیستی، ایجاد منطقه حائل در غزه را بررسی می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *