۳۰ شهریور ۱۴۰۳

نخست وزیر قطر: ترور العاروری مذاکرات را پیچیده کرد

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر با خانواده‌های زندانی اسرائیلی و آمریکایی دیدار کرد.

Capture 20

کانال 7 عبری روز یکشنبه، به نقل از یک منبع بلندپایه قطری که نامش فاش نشد، گزارش داد که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر دیروز شنبه در دوحه با خانواده‌های شش زندانی اسرائیلی و آمریکایی دیدار کرد و به آنها گفت که ترور صالح العاروری، معاون دفتر حماس، به رهبری اسرائیل در بیروت، پیشبرد مذاکرات را برای دستیابی به توافقی که به آزادی تعداد بیشتری از بازداشت شدگان در نوار غزه کمک کند، دشوار کرد.

این وب سایت عبری به نقل از منبع خود نوشت که نخست وزیر قطر با اشاره به مشکلاتی که در ارتباط با حماس و اسرائیل به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای دستیابی به یک توافق جدید با آن مواجه است، گفت که مذاکرات کنونی بسیار پیچیده است.

این وب سایت عبری همچنین به نقل از منابع خود اشاره کرد که نخست وزیر قطر به خانواده‌هایی که ملاقات کرده است گفته است که شخصا متعهد به ادامه تلاش‌ها برای پیشبرد به سوی توافقی جدید برای آزادی بازداشت شدگان است و علی‌رغم چالش‌ها از این امر دست نمی‌کشد.

این شبکه اعلام کرد که این خانواده‌ها پیش از این با محمد بن عبدالعزیز الخلیفی، وزیر کشور در وزارت خارجه قطر، که ریاست تیم مذاکره کننده قطری در ارتباط با حماس و اسرائیل را برعهده دارد، به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای دستیابی به یک توافق جدید دیدار کرده بودند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/625496

→ خواندن مطلب قبلی

نبش قبر 1100 فلسطینی و ربودن 150 جسد در غزه توسط ارتش صهیونیستی

خواندن مطلب بعدی ←

نتانیاهو در جلسه کابینه: ما بلای افشاگری داریم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *