۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شلیک 50 موشک از نوار غزه به اراضی اشغالی

شبکه 7 صهیونیستی امروز سه شنبه از رگبار موشکی سنگین حماس از نوار غزه به اراضی اشغالی خبر داد.

صبح امروز گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، حمله موشکی سنگینی به سمت شهرک نتیووت انجام داد. رادیو ارتش اسرائیل تایید کرد که موشک‌ها از منطقه‌ای شلیک شده است که دیروز نیروهای ارتش اسرائیل از آن عقب نشینی کردند.

شبکه 7 عبری گزارش داد که موشکی مستقیماً به ساختمانی در نتیووت در مرز نوار غزه اصابت کرد. رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که آخرین شلیک موشکی از نوار غزه شامل 50 موشک بوده که بزرگترین حمله موشکی از آغاز جنگ به این منطقه بوده است.

Capture1 18

ایتمار بن گویر، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی، در واکنش به این حمله گفت: کابینه جنگ بارها و بارها تصمیمات اشتباهی گرفته که منجر به خسارت شده است. تصمیم برای خروج ارتش اسرائیل از مراکز حماس در نوار غزه اشتباه بزرگ و خطرناکی است که به قیمت جان انسان‌ها تمام می‌شود.

وی ادامه داد: رگبار موشک‌هایی که صبح امروز به سمت نتیووت از منطقه‌ای که نیروهای ارتش اسرائیل همین دیروز ترک کردند، بار دیگر ثابت می‌کند که اشغال نوار غزه برای دستیابی به اهداف رزمی ضروری است.

وی ادامه مدیریت جنگ و تسلط بیش از حد کابینه جنگ را برای قدرت یهود غیرقابل قبول دانست.

وزیر گیدئون ساعر نیز خواستار تشکیل جلسه فوری کابینه شد و گفت: کاهش شدت فعالیت ارتش اسرائیل در نوار غزه و کاهش دامنه نیروها در آنجا در شرایط کنونی اشتباه است. کابینه باید فوراً در مورد افزایش فشار نظامی بر حماس تصمیم بگیرد.

 

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/626408

→ خواندن مطلب قبلی

سفر قریب الوقوع هیأت اسرائیلی به قاهره

خواندن مطلب بعدی ←

گالانت از پایان عملیات زمینی در غزه خبر داد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *