۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تناقض گویی مقامات صهیونیستی / آیزنکوت: هیچ دستاورد استراتژیک در جنگ به دست نیامده است

آیزنکوت تصریح کرد که هیچ دستاورد استراتژیک در جنگ به دست نیامده و هنوز دولت اسرائیل حماس را شکست نداده است.

یکی از اعضای کمیته روابط خارجی و امنیت صبح امروز (جمعه) مدعی شد که سخنان وزیر گادی آیزنکوت در مصاحبه شب گذشته با ایلانا دایان، در تضاد کامل با آنچه در کمیته امور خارجه و امنیت گفته شده، است.

وی توضیح داد که آنچه آیزنکوت در مورد وضعیت جنگ در غزه گفته است در تضاد کامل با آنچه در کمیته روابط خارجی و امنیت توسط نخست وزیر بنیامین نتانیاهو، وزیر دفاع یوآو گالانت، تزاچی هانگبی اعلام شده، است.

آیزنکوت در رابطه با جنگ غزه در مصاحبه‌ای گفت: هیچ دستاورد استراتژیک به دست نیامده است و ما سازمان حماس را شکست نداده‌ایم.

علاوه بر این، آیزنکوت گفت: بازگرداندن ربوده شدگان زنده در آینده نزدیک بدون توافق غیرممکن است. ربوده شدگان در یک مکان نیستند بلکه در مکان‌های مختلف از جمله در تونل‌ها پراکنده هستند، از این رو احتمال فعالیت نظامی برای آزادی آنها بسیار کم است. البته هنوز هم تلاش می‌شود و ما دنبال هر فرصتی برای آزادی گروگان‌ها هستیم اما احتمالش کم است و به صراحت می‌گویم آزادی گروگان‌ها بدون توافق، توهم است.

شبکه 7 عبری گزارش داد که این هفته اعضای کمیته روابط خارجی و امنیتی در گفت‌وگو با شبکه 7 از شکاف و اختلاف بزرگ بین اطلاع‌رسانی‌هایی که از رده‌های سیاسی و نظامی و فرماندهی میدانی دریافت می‌کنند، خشمگین شده‌اند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/626758

→ خواندن مطلب قبلی

تصمیم گیری شخصی نتانیاهو درباره چگونگی انتقال بودجه به تشکیلات خودگردان

خواندن مطلب بعدی ←

شرایط نابسامان نتانیاهو و رژیم صهیونیستی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *