۳۱ شهریور ۱۴۰۳

اتهام جدی افسران پلیس برای دریافت رشوه در ازای صدور مجوز به کارگران فلسطینی

خبرگزاری کان افشا کرد: افسران و سربازان در یک پرونده، مظنون به دریافت رشوه از کارگران فلسطینی‌ برای صدور مجوز ورود به اسرائیل هستند.

Capture 120

واحد مرکزی پلیس رژیم صهیونیستی به همراه پلیس نظامی و سازمان مالیاتی در حال بررسی دخالت افسران و سربازان اسرائیلی در اعطای مجوز ورود به فلسطینیان از کرانه باختری اشغالی به مناطق کشاورزی در ازای دریافت رشوه هستند.

خبرگزاری کان روز دوشنبه گزارش داد که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد مظنون اصلی در ازای دریافت رشوه از فلسطینی‌ها، مجوز ورود فلسطینی‌ها به اسرائیل برای کار در زمینه کشاورزی را تهیه می‌کرده است طبق این تحقیقات پسر وی که از سربازان نیروهای عادی در جنگ غزه است با وی در این کار مشارکت داشته است.

تحقیقات نشان داد که مظنون اصلی، شبکه‌ای از دلالان فلسطینی و اسرائیلی را اداره می‌کرد که ماموریت آن یافتن فلسطینی‌هایی بود که علاقه‌مند به دریافت مجوز ورود به اسرائیل هستند و برای این منظور از آنها رشوه می‌گرفتند.

مقامات اسرائیلی افراد دخیل در این پرونده را به ارتکاب تخلف در دریافت اقلام از طریق کلاهبرداری، رشوه خواری و  دلالی، علاوه بر نقض قانون پولشویی و انجام عملیات باج خواهی با تهدید، هر یک با توجه به نقش خود در موارد فوق متهم کردند.

خبرگزاری کان اعلام کرد که پلیس 14 مظنون به دریافت رشوه را دستگیر کرده است. چهار نفر از دستگیر شدگان در این پرونده، افسران و سربازان پلیس هستند، از جمله رئیس سابق اداره پلیس افرایم، یک افسر و دو پاسبان که در حال حاضر در اداره مدنی خدمت می‌کنند.

لینک خبر: https://www.kan.org.il/content/kan-news/defense/689249

→ خواندن مطلب قبلی

اسموتریچ: ارتش اسرائیل هرگز از نوار غزه خارج نخواهد شد

خواندن مطلب بعدی ←

هاآرتص خواستار تحقیق در مورد قتل سه سرباز با گاز سمی توسط اسرائیل شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *