۳۱ شهریور ۱۴۰۳

اسموتریچ: ارتش اسرائیل هرگز از نوار غزه خارج نخواهد شد

اسموتریچ خطاب به خانواده ربوده شدگان: آیزنکوت، گانتز و لاپید شما را فریب می‌دهند، اسرائیل هرگز با خروج ارتش اسرائیل از نوار غزه موافقت نخواهد کرد.

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی، در نشست جناح خود خطاب به خانواده‌های ربوده‌شدگان گفت: اسرائیل هرگز با خواسته‌های حماس که شامل توقف درگیری‌ها و عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از غزه در ازای بازگشت زندانیان فلسطینی می‌شود، موافقت نخواهد کرد. رئیس صهیونیسم مذهبی گفت: آیزنکوت، گانتز و لاپید حقیقت را به شما نمی‌گویند، شما و کل مردم را فریب می‌دهند.

اسموتریچ همچنین گفت: این بیانیه که اکنون می‌توان گروگان‌ها را آزاد کرد و بعد از یک یا دو ماه برای مبارزه و از بین بردن حماس بازگشت، کاملا تخیلی و البته چشم نواز است. ما قبلاً دیدیم که سیاستمداران و ژنرال‌هایی که جنگ را دست کم گرفتند، کجا هستند. توانایی‌ها و نیات دشمن، ما را به این نتیجه رساند. وی مدعی شد که پیشنهاد حماس برای آتش بس منجر به آزادی گروگان‌ها نمی‌شود، بلکه باعث افزایش خواسته‌های سینوار می‌شود.

اسموتریچ ادامه داد که ما باید با وجود فشارهای آمریکا و دیگران، شجاعانه ادامه دهیم، و با افزایش شدت جنگ، فشار را به هر وسیله بر حماس و همه حامیان آن در غزه، از جمله به خطر انداختن سربازانمان، برای مأموریت بازگرداندن همه ربوده شدگان، افزایش دهیم. وی افزود فقط از این طریق می‌توانیم واقعاً آنها را به خانه بازگردانیم و موجودیت خود را در اینجا به عنوان یک کشور مستقل و امن یهودی حفظ کنیم.

 

 

لینک خبر: هاآرتص

→ خواندن مطلب قبلی

بن گویر: پایان جنگ، پایان دولت است

خواندن مطلب بعدی ←

اتهام جدی افسران پلیس برای دریافت رشوه در ازای صدور مجوز به کارگران فلسطینی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *