۳۰ شهریور ۱۴۰۳

از اسپانیا تا آمریکا، خطوط هوایی تمایلی به از سرگیری پروازها به اسرائیل ندارند

اسرائیل هیوم: بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی عجله‌ای برای بازگشت به خطوط هوایی اسرائیل ندارند.

با وجود بازگشت برخی شرکت هواپیمایی خارجی به اسرائیل، تاکنون هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی انگلستان، اسپانیا، آمریکا و هلند بازگشت رسمی به خطوط هوایی اسرائیل را اعلام نکرده‌اند.

اسرائیل هیوم گزارش داد: شرکت انگلیسی EasyJet صبح امروز پرواز بسیاری از اسرائیلی‌هایی را که برای ابتدای ماه مارس بلیط تهیه کرده بودند، لغو کرد. امروز صبح شرکت، فروش بلیط را متوقف و پروازها به اسرائیل را تا 17 مارس تعلیق کرد. همچنین شرکت‌های هواپیمایی British Airways و Virgin Atlantic هنوز بازگشت به اسرائیل را اعلام نکرده‌اند، این در حالی است که دو شرکت بزرگ همه پروازهای خود به اسرائیل را به ترتیب تا پایان و اواسط ماه مارس به تعویق انداخته‌اند.

هلندی‌ها نیز فعلا خطوط هوایی خود را به اسرائیل باز نمی‌گردانند. شرکت هواپیمایی هلندی KLM که بخشی از شرکت ایرفرانس-کی ال ام است، هنوز بازگشت خود به اسرائیل را اعلام نکرده است.

Capture1

قبل از جنگ، سه شرکت هواپیمایی اسپانیایی به نام‌های Violing، Air Europe و Iberia در اسرائیل فعالیت می‌کردند که تاکنون هیچ یک از آنها به اسرائیل بازنگشته‌اند. ایر اروپا قرار بود در ابتدای ژانویه پروازهای خود به اسرائیل را از سر بگیرد اما بازگشت را به تعویق انداخت، شرکت‌های هواپیمایی Iberia و Violing نیز بازگشت رسمی به اسرائیل را اعلام نکرده‌اند و از هم اکنون، هیچ انتظاری برای بازگشت رسمی خطوط هوایی اسپانیا به اسرائیل وجود ندارد.

خطوط هوایی آمریکایی نیز تا اطلاع ثانوی به اسرائیل باز نمی‌گردند. زیرا شرکت‌های آمریکایی مجبور هستند خدمه خود را در اسرائیل اسکان دهند که برای آنها مشکل است، زیرا خدمه با اقامت در اسرائیل حتی به مدت چند روز مخالف هستند.

خطوط هوایی کانادایی Air Canada  Cathay Pacific و سایر خطوط هوایی که از کشورهای دور و از پروازهای طولانی وارد اسرائیل می‌شوند اکنون با همین مشکل مواجه هستند.

همزمان، شرکت هواپیمایی TAP پرتغالی نیز تمام پروازهای خود به اسرائیل را برای کل دوره تابستان آینده لغو کرد و مشخص نیست چه زمانی به اسرائیل بازخواهد گشت. بروکسل بلژیکی که متعلق به گروه لوفت هانزا است نیز بازگشت رسمی به اسرائیل را به تاخیر انداخته‌اند.

تمامی خطوط هوایی ترکیه که تا آغاز جنگ به اسرائیل پرواز می‌کردند، همه پروازهای خود را به اسرائیل تعلیق کرده‌اند.

ایرلاین‌های اردن، مصر و مراکش نیز همچنان پروازهای خود را لغو کرده‌اند همچنین شرکت هواپیمایی ایسلند در آغاز جنگ تمامی پروازهای خود به اسرائیل را تا سال 2025 لغو کرد.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/travel/aviation/article/15201096

→ خواندن مطلب قبلی

مخالفت اعضای کابینه با طرح توافق آتش بس در نشست کابینه صهیونیستی

خواندن مطلب بعدی ←

تصمیم به استعفای سران امنیتی رژیم صهیونیستی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *