۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شکایت 64 نامزد انتخابات محلی به موشه آربل: انتخابات را به تعویق بیندازید!

حواشی انتخابات محلی همچنان ادامه دارد؛ 64 نفر از نامزدهای شرکت کننده در این انتخابات، پنجشنبه گذشته با ارسال نامه‌ای به موشه آربل، وزیر رژیم صهیونیستی، خواستار به تعویق انداختن تاریخ انتخابات شدند.

64 نامزد انتخاباتی در نامه‌ای از آربل خواستند که از اختیارات خود برای به تعویق انداختن تاریخ انتخابات محلی استفاده کند. در پایان سال 2023 نیز پس از ارائه داده‌ها توسط ارتش رژیم صهیونیستی که بر اساس آن حدود 688 نامزد به دلیل اشتغال در سمت‌هایی که نمی‌توانند آن را ترک کنند، دولت تصمیم گرفت که انتخابات محلی را به 27 فوریه موکول کند. در نتیجه با توافق آرا، تاریخ انتخابات به تاریخی نامعین موکول شد.

آیا انتخابات محلی به تعویق می‌افتد؟
آیا انتخابات محلی به تعویق می‌افتد؟

نامزدها در این نامه تصریح کردند: آقای وریز عدالت کجاست؟ از آنجایی که هیچ تعریفی در قانون برای “شرایط خاص” وجود ندارد، از شما می‌خواهیم که تفسیر ما را اتخاذ کنید. چرا که وضعیت فعلی در کشور یک وضعیت جنگی و خاصی است که مداخله شما را توجیه می‌کند. تصمیم شما برای برگزاری انتخابات در زمان جنگ در حالی که صدها هزار سرباز مشغول دفاع از کشور هستند، مانند سیلی به صورت کسانی است که حاضرند جان خود را برای شما و کشور فدا کنند.

همچنین در ادامه این نامه آمده است: آیا این روش شما در جواب زحمات سربازان درست است؟ شما در تمام این 4 ماه هیچ ملاقاتی با نمایندگان ما نداشته‌اید، این نوع برخورد نشان دهنده قطع ارتباط شما با بخشی از جامعه است که بار جنگ را به دوش می‌کشند و عدم قدردانی شما از افرادی که هزینه جنگ را با جان و بدن خود پرداخته‌اند و حتی حاضرند جانشان را برای شما و این کشور فدا کنند، اصلاً مناسب نیست.

گفته می‌شود اگر موشه آربل به درخواست آنها پاسخی ندهد، انتطار می‌رود که نویسندگان این نامه، درباره برگزاری انتخابات در این هفته به دادگاه عالی شکایت کنند.

 

منبع خبر: http://tinyurl.com/6ycbfnpp

 

→ خواندن مطلب قبلی

افزایش تعداد فرزندان بی‌سرپرست و نگرانی مراکز اجتماعی از آسیب‌های روانی بر جامعه یهودی

خواندن مطلب بعدی ←

سنا در صدد تصویب لایحه کمک به اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *