۳۰ شهریور ۱۴۰۳

افزایش بی‌سابقه حوادث ساختمانی نسبت به سال‌های گذشته

اورشلیم پست گزارش داد: حوادث ساختمانی رو به افزایش است.

اخیراً داده‌های نگران کننده‌ای در یک گزارش منتشر شده است که نشان می‌دهد سال 2023، شاهد حوادث بی‌سابقه در بخش ساختمانی با وجود کاهش نیروی کار و نرخ اشتغال ناشی از جنگ غزه بوده است.

اورشلیم پست نوشت: سال 2023 سخت‌ترین سال اخیر در حوزه حوادث ساختمانی، حداقل در 5 سال گذشته بود و در آخرین گزارش تهیه شده، با 621 مجروحیت شدید و 83 کشته، رکورد بالایی را ثبت کرد. در این گزارش آمده است که کارگران، تجهیزات ایمنی را شخصاً خریداری کرده و نحوه استفاده از آن را آموزش دیده‌اند.

گزارش سال 2023 نشان می‌دهد که ایمنی در حوزه ساخت و ساز در سطح پایینی قرار دارد. این گزارش نشان‌دهنده 2.5 برابر شدن تلفات اسرائیل نسبت به میانگین اتحادیه اروپاست. در پی انتشار این گزارش، مدیر بخش ایمنی ساخت و ساز اسرائیل نیز گزارشی از آمار نسبتاً بالای فوتی‌های حوادث کار نسبت به سال گذشته ارائه کرد.

عدم توافق میان گروه‌های حمایت از کارگران و مدیران مربوطه به بخش ساخت و ساز مسئله مهمی است که فراتر از موضوع تلفات و آمار خسارات جانی است. مدیر تحقیقات یکی از گروه‌های حمایت از کارگران ضمن ابراز نگرانی از این بابت، خواستار حفظ جان کارگران شد.

وی از اعمال تحریم‌های مالی بر شرکت‌ها و مطرح کردن آنها به جرائم جنایی به شدت انتقاد کرد و گفت که این امر جان انسان‌ها را تهدید می‌کند. همچنین از مقامات مسئول در اسرائیل انتظار دارد که در سال جدید به اهمیت ایمنی پی ببرند و از همکاری با پیمانکاران برای ترویج فرهنگ ایمنی دریغ نکنند و خواستار کاهش تلفات در این بخش شوند.

 

منبع خبر: https://www.jpost.com/business-and-innovation/real-estate/article-785239

→ خواندن مطلب قبلی

پیشنهاد حماس: آتش بس سه مرحله‌ای 135روزه

خواندن مطلب بعدی ←

توزیع بروشورهای هشدارآمیز میان مردم غزه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *