۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بزرگ‌ترین تامین کننده مواد غذایی در اسرائیل به موج افزایش قیمت‌ها پیوست

بزرگ‌ترین شرکت غذایی اسرائیل از افزایش 10 درصدی محصولات خود خبر داد.

کانال 14 گزارش داد: پس از تعدادی از شرکت‌های غذایی که قیمت‌ها را افزایش دادند، موج افزایش قیمت‌ها همچنان ادامه دارد. بزرگ‌ترین تولید کننده مواد غذایی Zoglovac اعلام کرد که قیمت محصولات خود را با نرخ متوسط تا 10 درصد افزایش می‌دهد.

شرکت مواد غذایی Zoglovac با توزیع کنندگان و زنجیره‌های بازاریابی تماس گرفت و اعلام کرد که قیمت محصولات از هفته‌های آینده به طور متوسط 10 درصد افزایش می‌یابد. کانال 14 تصریح کرد که این شرکت غذایی نیز به لیست دیگر شرکت‌های پیشرو در بخش مواد غذایی می‌پیوندد که پیشتر تصمیم به افزایش قیمت محصولات خود گرفته‌اند.

zoglovac یکی از 20 تامین کننده بزرگ در بازار مواد غذایی در اسرائیل است و سهم بازار قابل توجهی در دسته‌های گوشت فرآوری شده ازجمله سوسیس و کالباس دارد. یکی از منابع نزدیک به این شرکت، دلیل افزایش قیمت را افزایش 50 درصدی قیمت گوشت و 68 درصد ذرت عنوان کرده است.

در عین حال، نیر برکات وزیر اقتصاد به تلاش‌های خود برای کاهش نرخ افزایش قیمت‌ها با مذاکره مستقیم با روسای شرکت‌ها ادامه می‌دهد.

برکات تصریح کرد: انتظار دارد شرکت‌های بزرگی که در دوره اخیر سودهای چشمگیری کسب کرده‌اند، بار افزایش قیمت را به طور کامل به دوش مصرف‌کننده نگذارند.

 

لینک خبر: https://www.now14.co.il

→ خواندن مطلب قبلی

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه کمک به اسرائیل را رد کرد

خواندن مطلب بعدی ←

پیشنهاد حماس: آتش بس سه مرحله‌ای 135روزه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *