۳۰ شهریور ۱۴۰۳

گرانی؛ موضوع اصلی گفت‌وگوی صهیونیست‌ها در شبکه‌های اجتماعی

رسانه صهیونیست: موضوع گرانی هزینه‌های زندگی از زمان شروع جنگ در شبکه‌های اجتماعی دو برابر شده است.

به گفته شرکت تحقیقاتی Buzzilla که ارتباطات کاربران را در شبکه‌های اجتماعی ردیابی و تجزیه و تحلیل می‌کند، تعداد مکالمات در مورد گرانی و هزینه بالای زندگی از ابتدای اکتبر حدود 90 درصد افزایش یافته است. کاربران دو موضوع اصلی را عامل افزایش شدید هزینه‌های می‌دانند؛ اول شرکت‌های بزرگی که قیمت‌ها را افزایش می‌دهند و دوم دولت غیرفعال و ناکارآمد.

گرانی و هزینه بالای زندگی در اسرائیل و افزایش مداوم قیمت‌ها حتی قبل از شروع جنگ کانون توجه عمومی بود. با این حال، با ادامه جنگ، خانواده‌های اسرائیلی به سختی می‌توانند سرپا بمانند و هزینه‌های زندگی را تامین کنند.

تجزیه و تحلیل بوزیلا، که تعامل کاربران را ردیابی می کند، نشان می‌دهد که بین اوایل اکتبر و اوایل دسامبر 2023، تعداد گفتگو‌ها در مورد این موضوع افزایش یافته است. یافته‌ها نشان می‌دهد که اکثریت مطلق مکالمات به شدت منفی هستند.

در کنار بحث های آنلاین درباره بودجه دولتی و افزایش مالیات برنامه ریزی شده، یکی از داغ‌ترین موضوعات، انتقاد از شرکت‌های بزرگی است که در این دوره سخت قیمت کالاهای مصرفی را افزایش می‌دهند.

لیلاچ کینان، مدیرعامل Buzzilla گفت: در هفته‌های اول جنگ، ما متوجه شدیم که بحث‌ها درباره هزینه‌های بالای زندگی در رسانه‌های اجتماعی در حال گسترش است. برخی از کاربران با مراجعه به فروشگاه‌ها می‌گویند: بعد از جنگ، ما با شما تسویه حساب می‌کنیم. همچنین بسیاری از دولت انتقاد می‌کنند که هر روز خبرهایی مکرری از افزایش قیمت‌ها می‌شنوند در حالی که دولت دست روی دست می‌گذارد و هیچ اقدامی نمی‌کند.

 

لینک خبر: https://detaly.co.il/intensivnost-diskussij-v-sotsialnyh-setyah-na-temu-dorogovizny-zhizni-posle-nachala-vojny-udvoilas

→ خواندن مطلب قبلی

آسیب جدی به 93 درصد کسب و کارها در ایلات

خواندن مطلب بعدی ←

هشدار رئیس بیمارستان‌های دولتی درباره اخراج کارکنان در پی کاهش بودجه نظام سلامت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *