ربودن 350 جسد از نوار غزه و انتقال به اسرائیل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز جمعه از انتقال ۳۵۰ جسد از غزه به سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

کان: از آغاز جنگ 350 جسد از غزه به اراضی اشغالی منتقل شده است. سخنگوی ارتش اسرائیل حدود یک ماه پیش نیز اعتراف کرد که اجسادی از گورستان‌های شهر غزه برای معاینه در اسرائیل، خارج کرده است.

بیش از 350 جسد از آغاز جنگ از غزه به اسرائیل آورده شده است تا توسط مؤسسه پزشکی قانونی ابوکبیر بررسی شود. خبرگزاری کان اعلام کرد هدف نظامیان صهیونیست از این اقدام، شناسایی و یافتن جنازه اسیران صهیونیست کشته شده در نوار غزه اعلام شده است.

ارتش اسرائیل اذعان داشت که اجساد از غزه برای بررسی به عنوان بخشی از تلاش برای یافتن اجساد ربوده شدگان خارج شده است و بر این اساس، اجساد که متعلق به ربوده شدگان نیستند به غزه بازگردانده می‌شوند.

حدود یک ماه پیش در پی فعالیت ارتش اسرائیل در قبرستانی در جنوب خان یونس که در رسانه‌های خارجی منتشر شد، سخنگوی ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای به شبکه آمریکایی NBC اذعان کرد که ارتش اسرائیل اجساد را برای معاینه به اسرائیل منتقل کرده است. ارتش گفت: به دنبال اجساد ربوده شدگان در گورستان‌های نوار غزه است و ارتش اسرائیل موظف است ماموریت نجات ربوده شدگان را به پایان برساند و اجساد آنها را که در غزه نگهداری می‌شوند، پیدا و بازگرداند.

کان خاطر نشان کرد که در گذشته در عملیات بیمارستان شفا، ارتش اسرائیل ده‌ها جسد را برای معاینه به اسرائیل انتقال داد و پس از معاینه به محل خود در غزه برگرداند، کاری که در سایر مناطق غزه انجام شد.

 

لینک خبر: https://www.kan.org.il/content/kan-news/defense/700766

→ خواندن مطلب قبلی

هشدار سازمان ملل نسبت به حمله زمینی به رفح

خواندن مطلب بعدی ←

دو کشته و یک زخمی در حمله پهبادی به یک خودرو در لبنان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *