اسموتریچ خواستار تحقیق درباره انجمن 48 و حزب رعم شد

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل، از گالی بهاراف، مشاور حقوقی دولت، خواست تا تحقیقات جنایی علیه انجمن 48 امداد و حزب رعم آغاز کند.

وزیر دارایی بزالل اسموتریچ امروز (سه شنبه) با دادستان گالی بهاراف میارا تماس گرفت و از او خواست تا تحقیقات جنایی علیه انجمن 48 و حزب رعم آغاز کند.

اسموتریچ در نامه خود تأیید کرد که این تماس با تحقیقات در زمینه اتهامات مربوط به انتقال مبالغ هنگفت به انجمنی وابسته به جنبش حماس در ترکیه صورت می‌گیرد.

اسموتریچ با اشاره به خطر ارتباط بین انجمن 48 و حماس، خواستار بررسی دقیق اقدامات انجمن و حزب شد. وزیر امور خارجه با تاکید بر اهمیت آغاز تحقیقات برای راستی آزمایی اتهامات علیه آنها، از حمایت سازمان‌ها و احزاب در اسرائیل از گروه‌های مقاومت مانند حماس ابراز نگرانی کرد.

وزیر اسموتریچ در نامه خود به گالی بهاراف میارا نوشت: ترکیب انجمن 48، جنبش اسلامی و حماس چیزی است که ما سال‌ها درباره آن هشدار می‌دهیم.

کانال عبری کان گزارش داده بود که انجمن امدادی 48 مبالغ هنگفتی را به یکی از انجمن‌های وابسته به حماس در ترکیه واریز کرده است که وزیر دارایی را بر آن داشت تا خواستار تحقیقات و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از حمایت از هرگونه اقدام شود.

پاسخ انجمن 48: نقل و انتقالات طبق قانون انجام شده است.

انجمن کمک 48 پاسخ داد: انجمن به نمایندگی از وزارت دفاع نقل و انتقالات طبق قانون و ضوابط و با تایید مراجع و بانک انجام شد و انجمن صرفاً به نفع نیازمندان و طبق قانون فعالیت می‌کرد.

 

لینک خبر: https://www.kan.org.il/content/kan-news/politic/703844

→ خواندن مطلب قبلی

فرانسه در کنار آمریکا و انگلیس علیه 28 شهرک نشین

خواندن مطلب بعدی ←

هلاکت یک فرمانده و دو سرباز

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *