۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ارسال نامه‌های تهدیدآمیز به اعضای ائتلاف

سازمان انتقام جویان اسرائیل با ارسال نامه‌های تهدیدآمیز به چند تن از اعضای کنست، خواستار اقدام پارلمانی ائتلاف علیه دولت شد.

اعضای خانواده ائتلاف و تالی گوتلیب عضو کنست، روز جمعه، نامه‌های تهدیدآمیزی دریافت کردند که از آنها خواسته شده بود علیه دولت اقدام کنند. نامه‌های تهدیدآمیز به خانواده اعضای کابینه و کنست نیز ارسال شده است. سازمان انتقام جویان اسرائیل در این نامه تهدیدآمیز نوشت: هر خانواده از اعضای «ائتلاف 7 اکتبر» در مرحله اول آسیب می‌بینند. ما اعضای خانواده شما را پیدا می‌کنیم و به آنها آسیب می‌رسانیم.

Capture 140

این نامه، خواهان صحبت و متقاعد کردن اعضای کنست برای اقدام علیه دولت شده‌اند. در این نامه آمده است: ما معتقدیم که اعضای ائتلاف مسئول و مقصر هفت اکتبر هستند پس آسیب رساندن به شما بهای معقولی خواهد بود که هر عضو ائتلاف شخصاً پرداخت خواهد کرد.

همچنین نوشته شده است: ما تاکنون علیه اعضای خانواده حماس اقدام کرده‌ایم. هم شهروندان عرب حامی حماس و هم یهودی از انتقام در امان نخواهند بود، این یک هشدار جدی است.

در این نامه تهدید شده است که اقدامات انتقام جویانه از اعضای ائتلاف فعلی، خواه در سمت خود مشغول به کار باشند یا بازنشسته شوند، انجام خواهد شد. خسارت قابل توجهی به آنها و اعضای خانواده آنها اعم از همسر و خواهر و برادر و فرزندان و نوه‌ها وارد می‌شود.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-politics/2024_q1/Article-233fe042806dd81026.htm

→ خواندن مطلب قبلی

بازیکنان ایرلندی به سرود ملی اسرائیل پشت کردند

خواندن مطلب بعدی ←

افزایش قیمت پروازهای شرکت ال ال

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *