۳۱ شهریور ۱۴۰۳

بازگشت تردیدآمیز ایرلاین‌های خارجی

به گزارش وب سایت گلوبز، چندین شرکت هواپیمایی خارجی قرار است از ماه آینده پروازهای خود به اسرائیل را از سر بگیرند، اما انتظار می‌رود تقاضای صندلی به میزان سال گذشته نباشد.

این وب سایت توضیح داد که پس از یک دوره طولانی که در آن بسیاری از خطوط هوایی بین المللی به دلیل جنگ از اسرائیل اجتناب کردند، بسیاری از آنها قرار است ماه آینده فعالیت خود را در فرودگاه بن گوریون از سر بگیرند. این خطوط هوایی عبارتند از ویز ایر، قبرس ایرویز، ایر ایندیا، یونایتد ایرلاینز، ایتا ایرویز، خطوط هوایی بروکسل و ایزی جت. در اوایل ماه می، خطوط هوایی دلتا قرار است به آن اضافه شود.

خطوط هوایی خارجی که قبلاً پروازهای خود را به اسرائیل از سر گرفته‌اند نیز در تلاش هستند تا تعداد پروازهای خود را افزایش دهند، از جمله ایرفرانس، اتیوپی، فلای دوبی و لوفت هانزا. این در حالی است که به گزارش گلوبز، شرکت‌های هواپیمایی با حجم پروازهای کمتری نسبت به سال‌های گذشته در حال بازگشت هستند.

تقاضای داخلی برای پرواز با نزدیک شدن به عید فصح در حال افزایش است، اما همچنان نسبت به قبل از شروع جنگ در اکتبر سال گذشته بسیار کمتر است، در حالی که گردشگری ورودی، در سطح پایینی قرار دارد که بر برنامه پروازها تأثیر می‌گذارد.

تغییرات در شرکت‌های هواپیمایی خارجی

اوز برلوویتز، مدیرعامل آرکیا توریسم گفت: در کوتاه مدت، تا ژوئیه، تمام پروازهای ترکیه و مراکش لغو شده است و کاهش قابل توجهی در عرضه پروازهای ارزان قیمت وجود دارد. در عین حال، برلوویتز به این موضوع اشاره می‌کند. برای مقاصد نزدیک مانند آتن، باتومی، مونته نگرو، تفلیس، بخارست، رم و دبی زیاد است.

در بلندمدت، برلوویتز معتقد است که تعداد بیشتری از خطوط هوایی خارجی به بن گوریون بازخواهند گشت، اما نه با همان حجم پرواز در سال گذشته. گلوبز ادامه داد: جنگ الگوهای متفاوتی را در احساسات مصرف کنندگان در مورد خرید ایجاد می‌کند. عدم اطمینان و ترس از آینده باعث می‌شود مردم خرید را تا آخرین لحظه به تعویق بیندازند.

وی افزود: قیمت‌ها نسبت به سال گذشته بالاتر خواهد بود. عید فصح و عید فطر همزمان است. ترکیه از نقشه خارج شده است و تعداد کمی از خطوط هوایی خارجی در فرودگاه بن گوریون وجود دارد.

→ خواندن مطلب قبلی

احتمال دستگیری و محاکمه گانتز در لندن

خواندن مطلب بعدی ←

دولت نتانیاهو، تبعیض آمیزترین دولت علیه زنان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *