۳۰ شهریور ۱۴۰۳

حمله آریه دری به لیبرمن

آریه دری، لیبرمن را متهم به سودگیری سیاسی از خانواده‌های ربوده‌شدگان کرد.

رئیس اسرائیل بیتنو پس از انتشار گزارشی مبنی بر ممانعت دری، از رفتن هیأت اسرائیلی به مذاکرات قطر به بهانه هتک حرمت روز شبات، گفت: چه کنترلی معنوی‌تر از بازگشت ربوده شدگان؟

آریه دری، رئیس حزب شاس، نیز صبح امروز (یکشنبه) گزارشی مبنی بر توقف جلسه هیأت دولت در بعدازظهر جمعه و ممانعت از عزیمت هیأت اسرائیلی به مذاکرات برای بازگرداندن ربوده شدگان در قطر برای جلوگیری از هتک حرمت به روز سبت را تکذیب کرد.

آویگدور لیبرمن در واکنش به اظهارات رئیس حزب شاس در توییتر خطاب به وی نوشت: بحث در کابینه را متوقف کنید و هیأت اسرائیلی را به قطر اعزام نکنید؟! دری، چه چیزی بیشتر از بازگرداندن ربوده‌شدگان، کنترل روحی دارد؟

آریه دری نیز در توییتی نوشت: لیبرمن، تلاش بدبینانه شما برای کسب سود سیاسی در کنار مصیبت خانواده‌های داغدار ربوده‌شدگان غیرقابل توجیه است.

وی افزود: هیچگاه پیشنهادی مبنی بر اعزام هیأت روز شنبه به قطر وجود نداشت و گواه آن هم این است که دیشب نرفته و فردا می‌رود، ضمناً در جلسه کابینه شرکت نکردم و من نخواستم آن را متوقف کنم.

مسائل حساسی در کابینه مطرح می‌شود که شما هیچ اطلاعی از آن ندارید. در مورد حساسیت و تلاش برای ربوده‌شدگان به من موعظه نکنید، کمی حیا به درد شما می‌خورد.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/news/politics/article/15435140

→ خواندن مطلب قبلی

ممنوعیت سفر به دوحه برای مذاکرات در شبات

خواندن مطلب بعدی ←

رد درخواست نمره قبولی برای سربازان ذخیره

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *