۳۰ شهریور ۱۴۰۳

فرایند گسترده جذب نیرو در ارتش

رادیو ارتش تصدیق کرد، رئیس ستاد نیروهای دفاعی اسرائیل، هرتزی هالوی، فردا روند انتصاب گسترده‌ای را در ارتش در درجه افسری اجرا خواهد کرد.

رادیو ارتش اعلام کرد که هالوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی 52 افسر جدید را منصوب خواهد کرد، از جمله دو افسر که در سِمت‌های حساس مربوط به جنگ غزه و حوادث امنیتی و نظامی در اکتبر گذشته خواهند بود.

این رادیو اشاره کرد که موقعیت‌های حساس شامل یک افسر اطلاعاتی برای فرماندهی جنوب و رئیس بخش هماهنگی و ارتباط است که مسئول هماهنگی ارسال کمک‌ها به نوار غزه است.

رادیو اضافه کرد که هالوی همچنین 4 فرمانده تیپ، از جمله تیپ 300 در جلیل غربی و تیپ‌های ساماریا، اتزیون و یهودیه را در مناطق فرعی منصوب خواهد کرد.

این رادیو توضیح داد که در میان افسرانی که برای مناصب مختلف منصوب خواهند شد، فرماندهان واحدهایی هستند که در جنگ غزه و عملیات زمینی در نوار شرکت داشتند.

اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل نیز گفت: از کابینه درخواست خواهد کرد که انتصابات را متوقف کند. وی تاکید کرد که اگر هالوی به تنهایی متوجه نشود که نباید مشغول انتصابات غیر فوری باشد، مجبور خواهد شد از طریق کابینه این کار را انجام دهد.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/369267

→ خواندن مطلب قبلی

بحران بودجه در وزارت کشاورزی

خواندن مطلب بعدی ←

پوریم خطرناک

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *