۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تجاوز به زنان پناهنده در بیمارستان شفا، جنایت هولناک ارتش صهیونیستی

رسانه‌های فلسطینی تجاوز به زنان پناهنده در بیمارستان شفا و سوزاندن آنان را فاش کردند.

جمیله الحاسی، زن فلسطینی که در مجاورت مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه محاصره شده بود، روایت‌های وحشتناک و تکان دهنده‌ای از جنایت نیروهای اشغالگر علیه خانواده‌ها و زنان در مجاورت بیمارستان نقل کرد.

شاهد عینی، جمیله الحسی، در اظهاراتی به الجزیره گفت که نیروهای اشغالگر کل خانواده‌ها را کشتند و سوزاندند، و  65 خانواده به زور مجبور به ترک مجاورت مجتمع پزشکی شدند.

وی افزود: نیروهای اشغالگر به زنان تجاوز کردند و آنها را در مجاورت مجتمع کشتند. وی تایید کرد که نیروهای صلیب سرخ در محل حضور ندارند.

وی گفت: از صلیب سرخ تقاضا داریم برای کودکان و بیماران آب تامین کند، فرزندان ما حتی آب شور هم پیدا نمی‌کنند و 6 روز است که غذا و آب پیدا نکرده‌ایم، ما نمی‌دانیم کجا برویم.

وی ادامه داد: ما در بحبوحه ادامه بمباران اسرائیل سرگردان بودیم و صلیب سرخ حضور نداشت و نتوانست آب ما را تامین کند.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، ناظر حقوق بشر اروپا مدیترانه، روز شنبه، 23 مارس 2024، چندین شهادت یکسان در مورد استفاده عمدی ارتش اشغالگر اسرائیل از غیرنظامیان فلسطینی به عنوان سپر انسانی در مجتمع پزشکی الشفا و اطراف آن بر خلاف میل آنها را مستند کرد.

مستندات نشان می‌دهد که نیروهای اسرائیلی از غیرنظامیان بیمار و آواره داخل مجتمع پزشکی شفا به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند و از آنها برای تقویت عملیات نظامی خود در داخل بیمارستان یا ایجاد پوشش در پشت نیروها و خودروهای نظامی خود یا فرستادن آنها به منازل و ساختمان‌های مسکونی در مجاورت مجتمع پزشکی و درخواست تخلیه استفاده می‌کنند.

 

لینک خبر: https://www.alwatanvoice.com/arabic/news/2024/03/23/1538933.html

→ خواندن مطلب قبلی

غصب و اشغال کامل غزه، تاوان 7 اکتبر

خواندن مطلب بعدی ←

رونمایی از دو بازی ضد اسرائیلی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *