۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اعتصاب شواری دانش آموزی

شورای دانش آموزی اعتصاب کرد، کلاس‌های درس تعطیل شد.

شورای ملی دانش آموزی دیروز (چهارشنبه) پس از توافق نکردن وزارت دارایی و سازمان معلمان در خصوص توافقات حقوقی و تحریمی سازمان معلمان، اعلام کرد که کلاس‌های دبیرستان‌ها را صبح امروز تعطیل می‌کند.

خزانه داری نیز در نظر دارد اقدامات خود را علیه صنف معلمان تشدید کند. از جمله اقدامات در نظر گرفته شده: کسر حقوق، امتناع از پذیرش کار پاره وقت و مطالبه خسارتی که به دلیل لغو سفرهای سالانه وارد می‌شود.

شورای دانش آموزی تصریح کرد: با رهبری اولیا فردا جلسه کمیته آموزش در کنست با موضوع تحریم‌های سازمان معلمان که مکرراً به فعالیت‌های روزمره و ارزشی مدرسه آسیب می زند، برگزار می‌شود.

ساپیر مصفی، رئیس شورای ملی دانش آموزی و جوانان گفت: این یک اعتصاب هشداردهنده برای پایان دادن به تعویق طولانی مدت امضای توافقنامه است. دستور کار عمومی را به هم می‌زنیم، دو سال است که دانش‌آموزان در شرایط تحریم درس می‌خوانند و اکنون در دوران جنگ، جوانان به یک سیستم پایدار نیاز دارند که بتوانند به درستی یاد بگیرند و ابزارهایی برای آموزش شهروندی از طریق سفرها به دست آورند، ما تا زمانی که ثبات تضمین نشود، حتی برای سال‌های آینده دست از کار نخواهیم کشید.

 

لینک خبر: https://13tv.co.il/item/news/domestic/education-society

→ خواندن مطلب قبلی

برگزاری همایش جهت آمادگی برای ذبح آیینی گاوهای سرخ

خواندن مطلب بعدی ←

فراگیری بحران در صنعت ساخت‌وساز و مشاغل مرتبط با آن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *