۳۰ شهریور ۱۴۰۳

نامه هشدارآمیز پلیس به رهبران معترضین

یک روز قبل از تظاهرات شنبه در کاپلان علیه دولت، پلیس نامه‌های هشدارآمیزی به رهبران معترضین ارسال کرد.
Capture1 26
نامه پلیس به رهبران معترضین

در نامه‌ای که برای رهبران معترضان ارسال شد، به خطر واقعی برای جان انسان‌ها در مسدود کردن مسیرهای آیالون اشاره کرد. این نامه توسط فرمانده منطقه تل آویو، سرپرست پرتز آمار، امضا و نسخه‌ای از آن برای رهبران معترضان و همچنین کمیسر پلیس کوبی شبتای ارسال شد.

نامه ارسالی پلیس به یک پدیده خطرناک از سوی معترضانی که از قبل سازماندهی شده‌اند تا با سوزاندن تخته‌های چوبی و لاستیک‌ مسیرهای آیاالون را مسدود کنند، اشاره می کند.

موشه ردمن، یکی از رهبران معترض که نامه را دریافت کرده است، در این خصوص گفت: من کاری به تظاهراتی که شما می‌گویید ندارم. من به عنوان یک شهروند اعتراض می‌کنم و پیشنهادم را تکرار می‌کنم که دوباره به دنبال یک رهبر دیگر بگردیم. وی افزود: اتفاق بدی برای زنان خوب در پلیس می‌افتد.

بنی تسوایگ از یکی از جنبش مبارزان عدالت و دموکراسی که نامه را دریافت کرده است، این نامه را تلاشی برای ارعاب رهبران معترض دانست. وی گفت: ما نمی‌ترسیم، روح جنایتکاری که به جرم تروریسم محکوم شده است، وزیر پیتا و تیکتوک، در صفوف پلیس نفوذ کرده است. بی‌جهت نیست که کمیسر دنی لوی تظاهرکنندگان را برای کشته شدن 60 پلیس مقصر می‌داند.

یکی دیگر از رهبران معترضین گفت: جنایتکاری در بالفور و قیصریه وجود دارد که هر روز جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازد ، ما را نترسانید.

هفته گذشته هزاران نفر در تل آویو علیه دولت تظاهرات کردند و در چهارراه کاپلان آتش روشن کردند. همزمان با تظاهرات علیه دولت، که در آن تظاهرکنندگان نیز ایالون را مسدود کردند، خانواده‌های ربوده‌شدگان برای تظاهرات جداگانه به میدان موزه تل‌آویو آمدند و از دولت خواستند به توافقی برسد که منجر به آزادی گروگان‌ها شود.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-israel/2024_q1/Article-afec9be35aa8e81027.htm

→ خواندن مطلب قبلی

دستگیری یک شهروند اسرائیلی در مالزی

خواندن مطلب بعدی ←

رویای تصرف سواحل غزه از سوی شهرک سازان

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *