۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پیوستن بخش تجاری اسرائیل به تظاهرات مردمی

200 شرکت به کارمندان خود اجازه شرکت در تظاهرات بدون کسر از حقوق را دادند.

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، نزدیک به 200 شرکت خصوصی اسرائیلی به کارکنان خود اجازه دادند هفته آینده از محل کار خود غیبت کنند و در تظاهراتی که خواستار انعقاد قرارداد تبادل اسرا با گروه‌های فلسطینی در غزه بودند، شرکت کنند.

طبق گزارش اسرائیل هیوم، مجمع تجاری اسرائیل که شامل 200 شرکت خصوصی است، اعلام کرد که به کارمندانی که خواستار شرکت در تظاهرات هستند، اجازه می‌دهد تا به تظاهرات علیه دولت بپیوندند و خواستار انعقاد یک معامله مبادله‌ای شوند.

این روزنامه نوشت که شرکت‌ها به کارمندان اجازه می‌دهند تا برای شرکت در تظاهرات، محل کار خود را ترک کنند، بدون اینکه از تعداد مرخصی آنها کم شود.

روسای مجمع تجاری اعلام کردند که اسرائیل در وضعیت اضطراری است و باید به مردم اجازه داده شود تا از حق خود برای بیان نظرات خود استفاده کنند.

به گزارش همین روزنامه، این انجمن تجاری شامل بزرگترین شرکت‌های خصوصی در اسرائیل است که بیشترین درصد نیروی کار را در بخش خصوصی به کار می‌گیرند. از جمله شرکت‌های عضو انجمن: Fox Grou ، Tnuva ، Big Shopping Centers، Shufersel ، Isrotel ، Fatal  Azrieli  Fenix Bank Leumi، Super Pharm، Mizrahi Tefahot، Facebook Israel و Dan Hotels.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/business/article/15514578

→ خواندن مطلب قبلی

افزایش دوباره قیمت بنزین

خواندن مطلب بعدی ←

نتانیاهو خواستار افزایش تولید تسلیحات شد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *