۳۰ شهریور ۱۴۰۳

وزیر کابینه نتانیاهو علیه سکولارها

وزیر کابینه نتانیاهو: سالانه 40000 سکولار به خدمت سربازی نمی‌روند.

دودی امسالم وزیر همکاری‌های منطقه‌ای و وزیر دادگستری مدعی شدند که از زمان تأسیس دولت کنونی، چپ‌ها به هر طریقی برای سرنگونی آن تلاش کرده‌اند.

او در مصاحبه با رادیو کول های گفت: از زمانی که این دولت تأسیس شده، چپ به آن استراحت نداده است. تظاهرات، خشونت، دادگاه. آنها از روز اول اجازه حکومت را به دولت ندادند.

او افزود: چپ به راه خود برای مسدود کردن جاده‌ها و ایجاد هرج و مرج ادامه می‌دهد.

به گفته وی، ما در دو جبهه در حال جنگ هستیم. بیش از 80000 نفر در جنگ هستند در حالی که سکولارها مشغول کار خود هستند. ما حماس را نابود خواهیم کرد و پس از آن از علف‌های هرز که مانع دولت می‌شود مراقبت خواهیم کرد. آنها جنبشی تشکیل دادند و قصد داشتند خانه نخست وزیر را به آتش بکشند، بازرس فقط زمانی که به خریدی مربوط می‌شود، سخن می‌گوید. هدف آنها جذب خریدی نیست، بلکه سرنگونی دولت است.

قضات مانند دزدان شبانه، در جنگ قوانین را باطل کردند تا ما متوجه نشویم. حالا از ما می‌خواهند قانون سربازی را تصویب کنیم. هدف سرنگونی دولت است. آنها حتی قبل از تاسیس دولت برای سرنگونی آن پول جمع کردند.

وی افزود: به نظر من دولت به درستی عمل می‌کند. ما بیش از آنها مسئولیم. به دلیل شرایط جنگی ، اکنون زمان اصلاحات قانونی نیست. ما برخلاف قضات دادگاه عالی و کل این باند، ایهود باراک و دوستانش که به تهمت زدن و تحریک همه مردم ادامه می‌دهند، مسئولیت داریم. مطالعه تورات پایه و اساس عظیمی برای قوم یهود است، بدون مطالعه تورات قوم یهود وجود ندارد. آنها 3000 سال بدون ارتش دوام آوردند اما بدون تورات نه. این اخگر قوم اسرائیل است.

وی همچنین ادعا کرد که سالانه بیش از 40 هزار سکولار به خدمت سربازی نمی‌روند. امسالم افزود: بیش از 40000 نفر سکولار هستند که سالانه نام نویسی نمی‌کنند. اتفاقاً من آن را بررسی کردم، برای عرب‌ها معافیتی وجود ندارد و با وجود این، عرب‌ها معافیت کامل می‌گیرند و خریدی‌ها هر سال برای درخواست معافیت اقدام می‌کنند.

او در پایان گفت: آنها از ما متنفرند زیرا ما نام‌های بیتون، اوهانا و امسالم را داریم. نتانیاهو تحت تعقیب است زیرا او رهبر ماست. اگر او رهبر “هرشکویت‌ها” بود با او همراهی می‌کردند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/633543

→ خواندن مطلب قبلی

انتقاد از گسترش همکاری اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

پایان عملیات نظامی ارتش اسرائیل در بیمارستان شفا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *