۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پایان عملیات نظامی ارتش اسرائیل در بیمارستان شفا

نیروهای ارتش اسرائیل و شین بت صبح امروز عملیات را در منطقه بیمارستان شفا به پایان رساندند.

عملیات نظامی ارتش در بیمارستان شفا پایان یافت و نیروهای شیطات 13، تیم رزمی تیپ 401 و گشت نهال به فرماندهی لشکر 162 منطقه بیمارستان را ترک کردند.

در مرکز نوار غزه، یک هلیکوپتر جنگی به یک ساختار نظامی سازمان حماس و یک ساختار منسجم که توسط جنگنده‌های نهال هدایت می‌شد، حمله کرد.

نیروهای ارتش اسرائیل پس از سوزاندن بخش‌های مختلف بیمارستان الشفاء از مجاورت آن عقب‌نشینی کردند و ساکنان این بیمارستان پس از عقب‌نشینی اجساد حداقل 50 شهید را از بیمارستان بیرون آوردند. اشغال بیمارستان به مدت دو هفته ادامه یافت و طی آن ارتش اشغالگر 200 شهروند را کشت و بیش از هزار نفر را دستگیر کرد.

منابع فلسطینی گزارش دادند که تهاجم نیروهای اشغالگر به مناطق غربی شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و در ادامه بمباران روستاهای شرقی استان ادامه دارد.

ارتش اشغالگر 11 فلسطینی را در بمباران گروهی از شهروندان در شهر بنی سهیله به شهادت رساند.

نیروهای اشغالگر، به منازل شهروندان در شهر خزاعه در شرق خان یونس شلیک کردند همچنین یک ساختمان مسکونی جدید در شهر اسیران را ویران کرد. تعداد ساختمان‌های ویران شده به 22 ساختمان از 24 مورد رسید.

تعداد شهدای بمباران خانه خانواده ابوعون در اردوگاه المغازی به شش شهروند و تعدادی مجروح رسید. در انفجار یک خیمه در بیمارستان شهدای الاقصی چهار فلسطینی شهید و 15 نفر از جمله ده خبرنگار زخمی شدند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/633560

→ خواندن مطلب قبلی

وزیر کابینه نتانیاهو علیه سکولارها

خواندن مطلب بعدی ←

مخالفت اسموتریچ با خرید دو اسکادران جنگنده

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *