۳۱ شهریور ۱۴۰۳

اعتراضات ادامه‌دار خانواده ربوده‌شدگان در کنست

خانواده ربوده‌شدگان به تعطیلی کنست اعتراض کردند.

در پایان آخرین کمیته‌های نشست زمستانی، فعالیت کنست امروز به پایان ‌رسید. این وقفه علی‌رغم اعتراض عمومی برای ادامه آن صورت می‌گیرد، در حالی‌که جنگ ادامه دارد و ربوده‌شدگان هنوز در اسارت حماس هستند.

نمایندگان خانواده‌های ربوده‌شدگان در جلسه عمومی کنست، روی غرفه مهمانان در کنست رنگ زرد مالیدند. این اقدام در اعتراض به عملکرد دولت انجام شده است که به ادعای آنها توافقی برای آزادی عزیزانشان شکست خورده است.

همچنین خانواده‌ها به تعطیلی نشست کنست که آخرین جلسه زمستانی است، اعتراض کردند و اعضای کنست با وجود اعتراض عمومی به این موضوع، از فردا به تعطیلات می‌روند. کنست از فردا تا 19 مه تعطیل می‌شود.

پیش از این در جلسه عمومی، امیر اوهانا، رئیس کنست، با اشاره به تظاهرات طوفانی شب گذشته در اورشلیم صحبت کرد. اوهانا گفت: من نمی‌توانم وقایع شب گذشته را نادیده بگیرم، که بر تحریک فزاینده‌ای که مشخصه روزهای قبل از هفتم اکتبر بود و ما را تهدید به از هم پاشیدگی می‌کرد، می‌افزاید. آرزوی دشمنان ما این است که صحنه‌های دیشب را تکرار کنند و حتی بیشتر از آن. وظیفه همه ما این است که به خود بیاییم.

وی از مقامات اجرایی و دادستانی تا قبل از رسیدن به خونریزی، خطر را مهار کنند. همچنین گفت: همه ما باید برای تغییر فوری روندهای مخرب تحریک، نفرت و تفرقه که تهدید می‌کند، اقدام کنیم.

هفته گذشته، خانواده‌های ربوده‌شدگان در پایان رای گیری اعتراض کردند و همراه با برخی از اعضای کنست فریاد «شرم، شرم» سر دادند.

 

لینک خبر: https://news.walla.co.il/item/3655403

→ خواندن مطلب قبلی

زخمی شدن چهار پلیس در کوچاو یاییر

خواندن مطلب بعدی ←

اخراج نماینده مدافع فلسطین از سالن کنست

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *