۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تظاهرات گسترده مقابل منزل نتانیاهو

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه گزارش دادند که هزاران اسرائیلی در مقابل خانه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، در رد سیاست‌های دولت وی تظاهرات کردند.

Capture1 1

شبکه 14 اسرائیل شامگاه سه شنبه گزارش داد که هزاران اسرائیلی در شهر اورشلیم برای اعتراض به سیاست‌های دولت نتانیاهو و برگزاری انتخابات پارلمانی تظاهرات کردند.

این کانال در وب‌سایت خود توضیح داد که تظاهرکنندگان با مشارکت خانواده‌های بازداشت‌شدگان مشعل به همراه داشتند و تمایل شدید خود را برای تکمیل قرارداد مبادله اسرا با حماس و آزادی 134 اسرای اسرائیلی که توسط حماس در نوار غزه نگهداری می‌شدند اعلام کردند.

تظاهرکنندگان موانع امنیتی ایجاد شده توسط نیروهای پلیس اسرائیل را شکستند و به نزدیکی اقامتگاه نخست وزیر نتانیاهو در شهر اورشلیم رسیدند که نشان هرج و مرج کامل و گسترش این تظاهرات در مناطق وسیعی از شهر است.

Capture0

پنج معترض در تظاهرات دستگیر شدند. رونن بار، رئیس شین بت در دقایق پایانی وارد صحنه شد و پلیس این تظاهرات را که در مدت کوتاهی از اعتراض قانونی به اغتشاش تبدیل شد، شورش لجام گسیخته نامید.

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل، با انتقاد از رونن بار، رئیس شین بت به وی گفت: من از شین بت می‌خواهم که فوراً بیدار شود و امنیت رئیس دولت اسرائیل و خانواده اش را جدی بگیرد. وضعیتی که هزاران نفر وارد محوطه خانه نخست وزیر شوند و شین بت چشم خود را ببندد، غیرقابل قبول است.

 

لینک خبر: https://www.now14.co.il/5

→ خواندن مطلب قبلی

اشاره غیرمستقیم گالانت به مسئولیت اسرائیل در ترور دمشق

خواندن مطلب بعدی ←

عامل کشتار امدادگران، عدم پایبندی ارتش به دستورالعمل‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *