۳۱ شهریور ۱۴۰۳

پژوهشگر هلوکاست: ما قاتلان غزه هستیم

پروفسور یهودا باوئر، محقق برجسته هولوکاست: ما قاتلان غزه هستیم.

پروفسور یهودا باوئر، محقق برجسته هولوکاست در اسرائیل و جهان، دیروز (جمعه) در برنامه مجله شبات در مصاحبه با رون ناشیل گفت: ما قاتلان نوار غزه هستیم. باوئر، یکی از اعضای تیم بین‌المللی پیشگیری از نسل‌کشی، گفت که شیوه جنگ در غزه موجه نیست.

به گفته وی، هیچ مبنایی برای متهم کردن اسرائیل به نسل‌کشی وجود ندارد، اما کشتاری که ما در غزه انجام می‌دهیم همان چیزی است که به زبان آکادمیک «جنایت‌های قساوت‌جمعی» نامیده می‌شود. ما بمب گذاری کردیم و کشتیم. ما می‌گوییم که این یک واکنش است، اما واکنش ما نباید شبیه چیزی باشد که دیگران را به آن متهم می‌کنیم.

خبرگزاری کان در ادامه نوشت: فرانچسکا آلبانزا، گزارشگر سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در سرزمین‌های فلسطینی گفت: بنای منطقی وجود دارد که اسرائیل در غزه نسل‌کشی کرده است. در پاسخ، اسرائیل با صدور بیانیه‌ای این گزارش را رد کرد و در آن را به عنوان یک اقدام تلافی جویانه توصیف کرد.

4 عضو دموکرات کنگره امشب نامه‌ای به تونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده ارسال کردند و خواستار به تعویق انداختن انتقال تسلیحات بیشتر به اسرائیل تا زمان محاکمه مقصران قتل امدادگران، شدند.

 

لینک خبر: https://www.kan.org.il/content/kan-news/local/734230

→ خواندن مطلب قبلی

اتمام حجت بایدن با نتانیاهو

خواندن مطلب بعدی ←

نابرابری در سیستم بهداشت اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *