۳۰ شهریور ۱۴۰۳

کشف جسد یک گروگان دیگر در غزه

ارتش اسرائیل از کشف جسد یک گروگان دیگر خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که جسد یک گروگان در خان یونس در مرکز نوار غزه را شبانه به دست آورده و مدعی است که وی در اسارت کشته شده است.

ارتش در بیانیه‌ای مدعی شد که الاد کتزیر، که 47 سال سن داشت، در 7 اکتبر از کیبوتص نیر اوز اسیر شد و بر اساس اطلاعات در حین اسارت کشته شد.

مادر او که با او بازداشت شده بود، در 24 نوامبر، در خلال تنها آتش بسی که بین اسرائیل و حماس در طول شش ماه جنگ برقرار شد، آزاد شد.

کارمیت کتزیر، خواهر الاد کتزیر ربوده شده با انتشار پستی در فیس بوک از عملکرد کابینه جنگ و نخست وزیر بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد.

کارمیت کتزیر، امروز (شنبه) در پستی نوشت: سخنگوی ارتش اسرائیل به شما نخواهد گفت که نخست وزیر، کابینه و ارتش اسرائیل نمی‌دانند که اکثر ربوده شدگان زنده یا کشته، در کجا نگهداری می‌شوند. همچنین به شما نخواهد گفت که آنها هیچ راهی برای حفظ ربوده شدگان حتی وقتی می‌دانند کجا هستند، ندارند. اگر معامله به موقع اتفاق می‌افتاد، برادرم نجات پیدا می‌کرد. رهبری ما بزدل و منزوی است که تنها ملاحظات سیاسی را درنظر می‌گیرد.

او ادامه داد: برادرم ظاهرا در اسارت حماس کشته شد اما او قربانی غفلت است. او 183 روز در اسارت رها شد و در این مدت دولت می‌توانست او را زنده برگردانند.

کارمیت کتزیر در پایان نوشت: نخست وزیر، کابینه جنگ و اعضای ائتلاف. خود را در آینه نگاه کنید و بگویید که دستان شما این خون را نریخت. شما 133 گروگان دیگر دارید که باید نجات دهید.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1089694

→ خواندن مطلب قبلی

ورود اسرائیلی‌ها به مالدیو ممنوع شد

خواندن مطلب بعدی ←

بازار ماهانه یهودا در اورشلیم و دردسرهای آن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *