۳۰ شهریور ۱۴۰۳

حمله یک خودرو به معترضان تل آویو

حمله یک خودرو با معترضین پنج مجروح بر جای گذاشت.

شنبه شب، بر اثر برخورد یک خودرو با گروهی‌ از معترضان در تل‌آویو، پنج نفر زخمی شدند که حال یک زن به شدت وخیم است. این پنج نفر به بیمارستان ایچیلو منتقل شدند.

بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که بین معترضان و راننده خودرو درگیری رخ داده است. پلیس در این باره گفت: در حال‌ حاضر ما می‌دانیم که راننده با ماشین به سه غیرنظامی حمله کرده است و تا زمانی‌که توسط پلیس متوقف نشد به رانندگی خود ادامه داده است. مجروحین تحت درمان قرار گرفتند و راننده برای تحقیقات بیشتر به اداره پلیس منتقل شد.

 تصاویر این سانحه نشان می‌دهد که سرنشینان خودرو در حال منازعه و مشاجره با معترضان هستند، در همین حال یک افسر پلیس تلاش می‌کند تا جمعیت را آرام کند و به آنها اجازه دهد تا به رانندگی ادامه دهند. چند لحظه بعد، راننده با سرعت حرکت کرده چند معترض را زیر می‌گیرد و سپس متواری می‌شود.

خودرو
تصویر خودروی مهاجم و سرنشینان

پلیس اعلام کرد که در تظاهرات زیر پل ازریلی در تل‌آویو، یک معترض برای برافروختن آتش دستگیر شد و یک افسر پلیس بر اثر اصابت مشت یک معترض با صورتش تحت مداوا قرار گرفت.

نماینده حزب وحدت ملی اظهار داشت: بهتر است هر اسرائیلی با تمام وجود اقدام حمله به معترضین در عصر امروز را محکوم کند. صحنه افتادن مجروحان در جاده دلخراش است. کسانی که معترضان را تروریست می‌خوانند و در برابر فتنه‌انگیزی‌ها سکوت می‌کنند دیگر نمی‌توانند ادعا کنند که تقصیری ندارند. بهتر است تا اول از همه نخست‌وزیر این اقدام هولناک را علنی و به شدت محکوم کند. در آخر برای مجروحان آرزوی تندرستی دارم.

گیدعون ساعار نیز این سانحه را محکوم کرد و گفت: حمله در تل آویو جنایتی آشکار، جدی و ناشی از نفرت بود. پلیس باید مجرم را به دست قانون بسپارد. این سانحه نشانه دیگری از انحطاط جامعه اسرائیل است در حالی که از هر سو مورد حمله دشمنان قرار می‌گیرد. ما در لبه پرتگاه هستیم و باید بهتر شویم.

شلومی کرهی، وزیر ارتباطات و عضو حزب لیکود تصریح کرد: ما نباید به معترضان آسیب بزنیم. ما نباید به پلیس حمله کنیم. ما نباید به خانه نخست‌وزیر مشعل پرتاب کنیم. به طور کلی، ما نباید از خشونت استفاده کنیم.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/388031

 

→ خواندن مطلب قبلی

نظرسنجی: نارضایتی 62 درصدی مردم از نتایج جنگ

خواندن مطلب بعدی ←

جا زدن سرآشپز به جای خاخام

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *