۳۰ شهریور ۱۴۰۳

چاره اندیشی شهردار اشدود در برابر حملات احتمالی ایران

شهردار شهر اشدود طی بیانیه‌ای از تمهیدات لازم برای آمادگی در برابر حملات احتمالی خبر داد .

با توجه به افزایش تنش امنیتی رژیم صهیونیستی و جمهوری اسلامی ایران در پی حمله تروریستی به سفارتخانه ایران در سوریه، یحیل لاسری، شهردار شهر اشدود، صبح روز دوشنبه از بیم خطر احتمالی حمله ایران به اسرائیل، بیانیه‌ای صادر نمود.

لاسری در این بیانیه تصریح کرد: هر لحظه امکان دارد تا حملات موشکی به‌ویژه از مرز شمالی با پیامدهای گسترده جبهه داخلی را تهدید کند، بنابراین نیاز است تا همزمان با آمادگی شهرداری برای سوانح اضطراری، هر خانواده‌ای در اشدود خود را برای حملات موشکی گسترده به جبهه داخلی و شرایط اضطراری، سازماندهی و آماده کند.

همچنین روز یکشنبه تصمیم بر این شد تا پناهگاه‌های شهری و مراکز دفاعی اجتماعی را افزایش یابد و آمادگی کارکنان شهرداری و شرکت‌های شهری را برای شرایط خاموشی ارتقا دهند.

لاسری در ادامه اظهار داشت: با توجه به احتمال حمله موشکی به نیروگاه‌ها، احتمال قطعی طولانی مدت برق برای چندین روز وجود دارد که به طور قابل‌توجهی بر توانایی ما برای عملکرد در جنبه‌های مختلف زندگی تأثیر می‌گذارد.

لاسری ادامه داد: لوازم خانگی مانند یخچال، آبرسانی، آسانسور، ارتباطات و سیستم‌های نجات دهنده مانند ماسک‌های تنفسی قابل استفاده نخواهند بود.

وی افزود: به‌ عنوان شهرداری تمام تلاش خود را برای سازماندهی عمومی به کار می‌گیریم. در صورت قطعی طولانی مدت برق، 6 مرکز خدمات در سطح شهر افتتاح خواهد شد. اول از همه، آنها با سیستم‌های نجات دهنده شارژی به معلولان و بیماران کمک خواهند کرد. این مراکز مشخصات ساکنان اشدود را در اختیار دارد و مردم را راهنمایی می‌کنند تا اقدامات لازم را انجام دهند.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-796061

→ خواندن مطلب قبلی

جشن روز استقلال بدون حضور جمعیت

خواندن مطلب بعدی ←

الزام محافظ برای اتوبوس‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *