۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ازسرگیری آموزش از راه دور در مدارس در پی تهدید ایران

پیام برخی مدارس به دانش‌آموزان در اسرائیل: برای یادگیری از راه دور آماده شوید.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که در بحبوحه تشدید تنش‌ها در شمال و تهدیدهای ایران، برخی مدارس در سراسر اسرائیل، روز چهارشنبه، با ارسال پیام‌هایی از دانش‌آموزان خواستند تا برای ازسرگیری آموزش از راه دور پس از عید پسح آماده شوند. این پیام‌ها باعث ایجاد وحشت در بین والدین شد.

برخی از مدارس با پیشنهاد آماده سازی فعال برای آموزش از راه دور، اظهار داشتند که معلمان توانایی‌های دانش آموزان را برای مطالعه از راه دور پیگیری خواهند کرد و برخی دیگر خاطرنشان کردند که مدارس آنها بسته‌های آموزشی برای دانش آموزان آماده کرده است.

اورشلیم پست نوشت که هنوز مشخص نیست چه کسی دستور چنین دستورالعمل‌هایی را صادر کرده است.

طبق گزارش اورشلیم پست، برخی از مدیران مدارس اعلام کردند که این بخشنامه‌ها را به درخواست نهاد نظارتی وزارت آموزش و پرورش صادر کرده‌اند.

در جریان آماده سازی برای یادگیری از راه دور، از دانش آموزان خواسته شده بود که قبل از شروع تعطیلات در روز یکشنبه، وسایل شخصی، کتاب‌های مدرسه و دفترهای خود را از کمدهای خود خارج کنند.

با این حال، در پی وحشت ناشی از انتشار چنین پیامی، وزارت آموزش و پرورش روز چهارشنبه بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده بود: برخلاف اطلاعیه‌های خاص ناشی از پیشنهادات شخصی و سلیقه‌ای، در این مرحله تغییری در سیاست امنیتی و دفاعی وزارت آموزش و پرورش ایجاد نشده است و هیچ دستورالعملی برای تغییر به یادگیری از راه دور پس از تعطیلات عید پسح وجود ندارد.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-796401

→ خواندن مطلب قبلی

دستگیری چهار نوجوان به اتهام برنامه‌ریزی برای هدف قراردادن قطار شهری

خواندن مطلب بعدی ←

سقوط جایگاه دانشگاه‌های اسرائیل در رتبه‌بندی جهانی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *