۳۱ شهریور ۱۴۰۳

یورش شهرک نشینان به روستاهای رام الله

شهرک‌نشینان به روستاهای شمالی رام الله یورش بردند.

در سحرگاه و صبح روز شنبه، نیروهای ارتش اسرائیل به تعدادی از مناطق کرانه باختری یورش بردند و در آنجا عملیات بازرسی و هجوم گسترده‌ای را انجام دادند و تک تیراندازان خود را در چندین منطقه مستقر کردند.

شهرک نشینان که توسط سربازان ارتش اسرائیل محافظت می‌شوند به روستاهای رام الله در کرانه باختری یورش بردند همچنین نیروهای ارتش اسرائیل به شهرهای الخلیل حمله و تعدادی از فلسطینی‌ها را دستگیر کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در درگیری با نیروهای ارتش اسرائیل و شهرک نشینان در روستای المغیر در شمال شرق شهر رام الله در کرانه باختری، یک فلسطینی کشته و 18 نفر دیگر زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین توضیح داد که خدمه هلال احمر با 7 مجروح با گلوله واقعی برخورد کردند که یکی از آنها از ناحیه سر مجروح شده بود. رادیو ارتش اسرائیل گزارش داد که 3 سرباز زخمی شدند و شهرک نشینان وارد روستا شدند و تعدادی خودرو را به آتش کشیدند.

گفتنی است روز گذشته روستاهای المغیر و ابوفلاح شاهد حمله خشونت آمیز شهرک نشینان تحت حمایت ارتش رژیم صهیونیستی بود که منجر به کشته شدن یک جوان و ده‌ها مجروح شد و خسارت قابل توجه به اموال فلسطینیان وارد شد.

در الخلیل، نیروهای زیادی از ارتش اسرائیل به شهر عدنه یورش بردند و حدود 20 کارگر از نوار غزه ساکن این شهر را به اضافه شهرک‌های السامو در جنوب الخلیل و بنی نعیم در شرق دستگیر کردند. آنها گروهی از مردان جوان را در یکی از ایست‌های بازرسی منتهی به محله جابر در مرکز الخلیل بازداشت کردند و بعداً تعدادی از آنها را آزاد کردند.

دیروز جمعه در حمله گسترده شهرک نشینان مسلح تحت حفاظت نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به روستای المغیر در مجاورت روستای ابوفلاح در شمال شرق رام الله، 25 تن دیگر بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/369692

→ خواندن مطلب قبلی

وضعیت نگران‌کننده اسرائیلی‌ها، اضافه وزن و افزایش مصرف سیگار

خواندن مطلب بعدی ←

گزارش افزایش دو برابری حمله به خبرنگاران در اسرائیل

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *