۳۱ شهریور ۱۴۰۳

لغو پروازهای خارجی به اسرائیل

برخی شرکت‌های هواپیمایی، پروازهای خود را به اسرائیل لغو کردند.

پس از حمله منتسب اسرائیل به ایران، شرکت‌های هواپیمایی خارجی پروازهای خود را به اسرائیل لغو و شرکت‌هایی که هنوز فعالیت خود را در اسرائیل از سر نگرفته‌اند، تعلیق پروازهای خود را تمدید کردند.

شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، کی ال ام و لاتاری لهستان پروازهای خود به اسرائیل را تا شنبه لغو کردند.

گروه لوفت هانزا که شامل شرکت‌های هوایی لوفت هانزا، اتریش ایرلاینز و خطوط هوایی بروکسل است که پس از تعلیق پروازهای خود به دلیل حمله ایران در شب شنبه به اسرائیل بازگشته بود، پروازهای خود به اسرائیل را مجدداً لغو کرد. شرکت‌های هوایی سوئیس نیز که به این گروه تعلق دارد، پروازهای خود را تا 25 آوریل به مقصد و از اسرائیل لغو کرد.

شرکت آمریکایی یونایتد ایرلاینز پس از حمله ایران پروازهای خود به اسرائیل را متوقف کرد و امروز اعلام کرد که تا دوم می به اسرائیل باز نخواهد گشت.

KLM ، شرکت هواپیمایی ملی هلند، امروز پرواز برنامه ریزی شده خود به تل آویو را لغو کرد و هنوز تصمیمی برای انجام پرواز برنامه ریزی شده برای یکشنبه اعلام نشده است.

شرکت هواپیمایی لاتاری لهستان، اعلام کرد که پروازهای برنامه ریزی شده خود را امروز به تل آویو و بیروت لغو کرده است. این شرکت اعلام کرد که بعدا در مورد از سرگیری پروازها تصمیم خواهد گرفت.

شرکت ایر کانادا نیز اعلام کرد که تا ماه ژوئن دیگر به اسرائیل پرواز نخواهد داشت، هنوز مشخص نیست که شرکت هواپیمایی ملی کانادا ماه ژوئن پروازهای خود به تل آویو را تمدید می‌کند یا خیر؟

ایر ایندیا شرکت دیگری است که پس از حمله ایران هنوز به اسرائیل بازنگشته است. اوایل این هفته، شرکت هواپیمایی انگلیسی EasyJet اعلام کرد که به دلیل وضعیت امنیتی تصمیم گرفته پروازهای خود به تل آویو را تا 27 اکتبر متوقف کند.

 

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/vacation/flights/article/r1xqlklzc#autoplay

→ خواندن مطلب قبلی

کاهش دوباره رتبه اعتباری اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

اعدام فلسطینیان، پیشنهاد بن گویر برای حل مشکل ازدحام زندان‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *