۳۰ شهریور ۱۴۰۳

عصبانیت نتانیاهو از درز اطلاعات جلسات امنیتی

نتانیاهو از درز اطلاعات کابینه جنگ به شدت عصبانی است.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه به گزارش‌های منتشر شده از سوی تیم مذاکره‌کننده برای آزادی ربوده‌شدگان به‌ویژه در مقاله برنامه «اودا» در آغاز نشست کابینه جنگ، به شدت حمله کرد.

نتانیاهو گفت: توضیحات نادرست از سوی تیم مذاکره کننده تنها به تلاش برای بازگرداندن ربوده شدگان آسیب می‌زند و موجب ناامیدی در خانواده‌های ربوده شدگان می‌شود. اینها فقط مواضع حماس را سخت‌تر کردند.

نتانیاهو تصریح کرد: اگر افرادی در تیم مذاکره کننده حاضر نیستند تصمیمات مقامات سیاسی را بپذیرد، تیم مذاکره کننده را ترک کنند، جایی برای آنها نخواهد بود.

کابینه مدیریت جنگ عصر روز یکشنبه برای اولین بحث در دوازده روز گذشته در مورد موضوع ربوده شدگان تشکیل جلسه داد. طبق گزارش کانال 12 عبری مسائل اصلی در مورد ادامه نبرد همچنان باز است، اگرچه ممکن است بر دستیابی به توافق در مورد تهاجم آتی به رفح تأثیر بگذارد. معضل اصلی که هنوز حل نشده است، مکانیسم حکومتی در نوار غزه است.

موضوع دیگری که در روزهای اخیر در این زمینه مطرح شده، تعداد ربوده شدگان زنده است. مقامات امنیتی در گفتگو با خبر 12 گزارش دیلی میل مبنی بر ارزیابی مقامات شین بت از زنده ماندن تنها 40 گروگان را تکذیب کردند.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-diplomatic

→ خواندن مطلب قبلی

واکنش بن گویر به تحریم گردان نتزاه یهودا

خواندن مطلب بعدی ←

نتانیاهو: فشار نظامی بر حماس را افزایش خواهیم داد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *