۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تشکیل جلسه کابینه جنگ درباره معامله جدید

کابینه جنگ در حال بررسی یک پیشنهاد جدید برای پیشبرد معامله زندانیان است.

خبرگزاری والا به نقل از یک مقام ارشد اسرائیلی اعلام کرد که مذاکرات به بن بست رسیده است و کابینه جنگ امروز درباره یک پیشنهاد جدید برای پیشبرد توافق تبادل اسرا جلسه برگزار می‌کند.

در جلسه روز یکشنبه کابینه جنگ، بحث اولیه درباره ایده‌های جدید تیم مذاکره‌کننده اسرائیل برای راه‌های خروج از بن‌بست در مذاکرات آغاز شد و انتظار می‌رود در بحث امروز با جزئیات بیشتری ارائه شود.

این مقام ارتش گفت: اعضای تیم مذاکره کننده از کابینه نظامی ماموریت گرفتند تا بهترین طرحی را که معتقدند ممکن است ارائه کنند. اینها بحث‌های داخلی اسرائیل است و به این معنا نیست که پیشنهادی از سوی حماس یا میانجی‌ها روی میز است.

شبکه عبری کان نیز اعلام کرد که اسرائیل خطوط گسترده جدیدی را برای مذاکره با حماس ترسیم کرده است و این موضوع فردا در جلسه کابینه جنگ در مصر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

روز گذشته یکی از مقامات ارشد حماس گفت که این جنبش پیشنهاد آزادی 40 گروگان را در مرحله اول توافق داده است نه 20 گروگان را که اسرائیل ادعا می‌کند.

وی افزود: حماس 30 افسر ارتش اسرائیل و پرسنل شین بت دارد که در 7 اکتبر اسیر شدند و تحت تدابیر امنیتی بالا نگهداری می‌شوند و اسرائیل نمی‌تواند به آنها دسترسی پیدا کند.

 

لینک خبر: https://news.walla.co.il/item/3660218

→ خواندن مطلب قبلی

افشاگری ابوعبیده از گیر افتادن ارتش اسرائیل در غزه

خواندن مطلب بعدی ←

سفر هالیوی و بار به مصر

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *