۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ارتش اسرائیل خسته و فرسوده شده است

کانال 12 عبری: سربازان ارتش به دلیل خستگی دیگر قادر به جنگیدن نیستند.

کانال 12 عبری: 30 سرباز ذخیره از گروهان چتربازان وابسته به تیپ چتربازان عادی ارتش رژیم صهیونیستی از دستور آماده شدن برای شرکت در تهاجم به رفح در جنوب نوار غزه سرباز زدند و به فرماندهان خود اطلاع دادند که این مأموریت را انجام نخواهند داد.

طبق گزارش این شبکه، فرماندهان توضیح دادند که افسران ذخیره را مجبور به شرکت در تهاجم رفح نخواهند کرد و افزودند که این امر تأثیری بر جنبه عملیاتی نخواهد داشت اما نشان دهنده فرسودگی زیاد در نیروی ذخیره پس از ماه‌ها درگیری است.

فرمانده گروهان درباره ده‌ها نامه سربازان اظهار نظر کرد و گفت: من این کار را نمی‌کنم چون اسلحه دوست دارم، و نه به این دلیل که در آنجا احساس رضایت شخصی می‌کنم، اما این کار را انجام می‌دهم زیرا نیاز است، زیرا برادران و خواهرانم ربوده شده‌اند.

این اولین باری نیست که یگان چتربازان در ماه‌های اخیر خبرساز شده است. ارتش اسرائیل در 29 فوریه گذشته، تیپ چتربازان را از نوار غزه خارج کرد و تیپ “بسلاخ” یا تیپ دیگر خود را جایگزین آن کرد.

خانواده‌های سربازان تیپ چتربازان بارها از وضعیت سلامت سربازان ابراز نگرانی کرده و مدعی شده‌اند که فرزندانشان به دلیل طولانی‌مدت در نوار غزه از خستگی و افسردگی رنج می‌برند و از ارتش خواسته‌اند آنها را برای استراحت طولانی مدت آزاد کنند.

وب سایت کانال 12 در آن زمان از خانواده‌های سربازان تیپ چترباز گزارش داد که آخرین باری که بازگشته‌اند مدت کوتاهی بوده است و نتوانسته‌اند آنها را ببینند. ده‌ها سرباز تیپ چتربازان در جریان نبردهای نوار غزه کشته یا زخمی شدند.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-military/2024_q2/Article-712ac06b0742f81027.htm?partner=lobby

→ خواندن مطلب قبلی

بی‌تفاوتی آمریکا نسبت به محکومیت مقامات اسرائیلی

خواندن مطلب بعدی ←

خاخام خریدی: انتصاب امیر اوهانا عامل بدبختی اسرائیل است!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *